Gravatar

#21 filmz-ataris 21 år siden

still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#22 filmz-Munk 21 år siden

Hehe... den står måske allerede i din samling? ;)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#23 filmz-ataris 21 år siden

#22 - Desværre ikke, købte lidt for mange dvd'er i februar :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#24 filmz-yoshimura 21 år siden

#3 Once Upon A Time In the West i den danske R2-udgave koster faktisk kun 80,- i FONA 2000, så det er måske ved at være på tide at få investeret i den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

#25 21 år siden

#20: Jeg har svært ved at forstå euforien over de der Alien- og Sonny-hoveder, Darth Vader-kopper og Minas Tirith'er, som folk gerne vil betale ekstra for at få med. Selvom jeg tillader mig at kalde mig for filmfreak, så foretrækker jeg ganske enkelt mine dvd'er i standard plastboks, så de kan stå rimeligt anonymt på række på en hylde, uden at kæresten tager en superskriger over nørderiet. Jeg sætter pris på et fedt INDHOLD, ikke på at se Hr. Plasticgollum sende mig det onde øje ovre fra toppen af fjerneren.

Apropos plastboks, hvilken syg hjerne hos Warner Bros. udtænkte i sin tid snapper case-konceptet?
Gravatar

#26 filmz-yoshimura 21 år siden

#25 Ham, der blev skudt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

#27 21 år siden

#26: I så fald er nogen kommet mig i forkøbet.
Gravatar

#28 filmz-Kadann 21 år siden

#25 -

"...uden at kæresten tager en superskriger over nørderiet."

Eller sagt på en anden måde; du er under tøflen? ;)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

#29 21 år siden

#28: :-) Det er måske en lidt firkantet udlægning. Men man skal vælge sine kampe! Jeg vil hellere trumfe det vilde surround-anlæg igennem end at at få ret til at hænge Millennium Falcon over sengen. Det primære er dog, at jeg heller ikke selv gider se på den; kun på lærredet/skærmen. (Har dog faktisk haft én engang, byggesæt fra Fantask, men den 'fløj' ud af vinduet til en fest).
Gravatar

#30 filmz-WSTE_M 21 år siden

Der er vi jo forskellige...
Jeg kan godt lide fede indpakninger, så som Taegukgi (korean limited), Oldboy ultimate, Internal Affairs (8DVD) osv.
Jeg kan godt lide originalitet, og det udstråler de.
Det føles også bedre at når jeg nu har givet xxx kroner fpr en film, så har jeg også noget at røre ved, noget der viser hvor alle de penge er gået til.

Alien og Sonny hoveder er tilgengæld ikke lige mig, ikke alene er det lidt for dyrt, men det er heller ikke praktisk. Sådan et hovede fylder jo lige så meget som 30-40 DVDer!

Og så forstår jeg ikke hadet mod snapper cases ???
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.

Skriv ny kommentar: