Gravatar

#31 filmz-712 21 år siden

Personligt er jeg en cover/indpaknings freak. Det skal helst være specielt og flot! Har det på samme måde som WSTE_M. Vil hellere give lidt mere for den samme udgivelse i en mere cool udgave, ikke en udgave hvor producenten har printet coverartet ud, og smidt skiven i et plastikcover. :)

Dog er jeg med på hadet mod snapper cases. De ligner afkommet af et plastikcover og en fed pap udgivelse... :)
Gravatar

#32 davenport 21 år siden

..Og så står de dårligt på hylden. Det bliver upræcist, når den omgang plastic stikker ud.

Og vi kan lide symetri!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

#33 21 år siden

Mit had mod snappers skyldes primært det som Davenport skriver. Ordnung musst sein. Nu står mine filmz godt nok i et lukket skab. Det er meget skægt at se samlingen vokse i starten, men det kan også blive lidt for dominende i stuen. Mine cd'er røg af samme grund ind i to cd-karuseller (de tager 600 stk.) for år tilbage, og alle mine cd æsker står i en flyttekasse i kælderen - sådan en sag må der da komme til dvd'er også - hvis den ikke allerede er på markedet - tænk bare at sidde i sofaen og trykke et nummer på remoten og lidt efter se fx. Star Wars-logoet tone frem på skærmen uden først at skulle over og smide en disc i. Men så bliver Jeres flotte indpakninger jo på den anden side først for alvor unødvendiggjort, så det er måske ikke lykken.

I øvrigt kan jeg godt lige et lækkert cover, blot det kan stå pænt i 'geledet'.
Gravatar

#34 davenport 21 år siden

Vi fåer nok snart det hele digitalt som filer, så er det problem løst.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#35 filmz-WSTE_M 21 år siden

#34 Der findes allerede en løsning ala iTunes til DVDer.

Den koster så opimod 40.000 (AFAIK) og hedder noget i retning med "kaleidoscope" men stavet på en anden måde (og så nytter ingen googling)

Det har været nævt på slash dot og på engadget et par gange...
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#36 El vez 21 år siden

#8, 712:
Tombstone kan vel bedst beskrives som en mainstream western (not that there's anything wrong with it, jeg ejer den selv). Det tør jeg til gengæld ikke kalde Once Upon A Time In The West, der til gengæld fuldt fortjent er placeret et godt stykke oppe på imdb's top 250. "Once Upon.." er uden tvivl en af de bedste westerns nogensinde. Det er den gode Sergio Leone der står bag, så hvis du har følt dig underholdt af Man With No Name filmene (The Good, The Bad & The Ugly, Fistful Of Dollars etc), vil du nok mene at dette er noget af det bedste man kan smide 100kr efter.

Den er lang, den er ond, den er fuld af stemning, gode madammer, lækker kameraføring, fantastisk musik, glimrende skuespil og ikke mindst er den blevet rigtig flot restaureret. Kan du så komme afsted :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#37 inflector 21 år siden

Jeg giver Jon ret, foretrækker også at de kan stå pænt på en hylde, så skriger det heller ikke nørd alt for meget :) Hulk boxen står for mig som den grimmeste indpakning ever, hvad sker der lige for den plastik klods?

#36 Så sandt, så sandt. Det er en fabelagtig film!
selfimprovement is masturbation

#38 21 år siden

#36: Tombstone: Dén har jeg aldrig forstået helt. Første 4/5 af filmen er super fed. Så kommer det et pludseligt klip til en scene, hvor Earp & co. jagter Ike CLanton m.fl. til hest hen over en slette, og så er dén pot ude. Hvad gik der galt? Løb produceren tør for penge? Forklaring udbedes.

(PS: Jeg har den da selv stående, trods alt)
Gravatar

#39 filmz-Kadann 21 år siden

#38 -

Ike smider det røde tørklæde, som repræsenterer at han er med i Cowboys, og dermed er deres magt brudt, så der er ingen grund til at jagte ham længere. Hans skæbne bliver fortalt i slutningen af filmen.

Earp og hans mænd skal jo ikke fremstå som slagtere, så derfor lader de ham løbe, da han dropper sit "medlemsskab". :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

#40 21 år siden

# 39: Det kan der være noget om. Men jeg synes nu det er lidt af et antiklimaks, at de har skåret den sammen på den måde.

Skriv ny kommentar: