Gravatar

#1 filmz-Munk 21 år siden

Som så mange andre for jeg en tilfredsstillelse af rang, af at have en god film i en flot indpakning.. Derfor syntes jeg at vi igen skal komme frem med vores anbefalinger til hvilke "must buy" udgivelser der stadigt er til rådighed på markedet..

Vil selv ligge ud med at anbelfale flg udgivelser:

Walt Disney Treasures Tin Boxe R1
En fantastisk serie af klassiske disney kortfilm, udgivet i nogle umådeligt lækre canadiske tin bokse.. Limited selvfølgeligt!
Link: DVDIMPORT.COM

Memento R1
En utrolig gennemført film, i et lækkert lille cover der falder helt i tråd med selve filmens indhold.. Limited selvfølgeligt!
Link: Axel

Once upon a time in the west R2UK
Sergio Leone's legendariske western, udgivet i en lækker og simpel digipack, der bare ved synet af den for en til at kigge mod prærien..
Link: Axel (dog udgået her!)

Alien Quadrilogy: 25th Anniversary Edition R2UK
Det overdrevent lækre Alien Head, der vel få enhver DVD samler til at savle.. Dog rimeligt dyrt! Selvfølgeligt Limited!
Link: HMV.co.uk

Følg gerne trop med andre!!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 HelmerJ 21 år siden

Det alien head er så fedt men nogen der ved om den japanske 6-disc stadigt fåes. Aliens skulle efter sigende være i DTS.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3 inflector 21 år siden

#1 så er det heldigt at den dansk r2 også er lækker og kan fåes til en hund mange stedder, blandt andet lige her: http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11260
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 inflector 21 år siden

Alien head også kendt som "The Woman Repeller".
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5 filmz-Munk 21 år siden

Sæ'føl'i... Kom også i tanke om dette lige efter jeg havde postet!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#6 filmz-sanjo 21 år siden

De Walt Disney Treasures som kan købes via cd-wow.com, er det også tin boxe?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#7 filmz-Munk 21 år siden

Det skulle det vist være, men prismæssigt kan de ikke hamle op med dvdimport... Dvdimport har gratis fragt, ligesom at de nedskriver varens værdi!! God service!
- Steve Carell
Gravatar

#8 filmz-712 21 år siden

Har aldrig set "Once upon a time in the west", er dog vild med "Tombstone", burde man tage sig sammen og købe "Once...etc"?

Desuden vil jeg tilføje en anden udgivelse som jeg personligt bliver lidt småliderlig af at se på:

Band of Brothers - Military Limited Edition
De 10 afsnit af 2. verdenskrigsserien fra HBO produceret af Tom Hanks og Steven Spielberg (9.5/10 imdb). I en super lækker limited (6000) udgave.
Link: dvdfromkorea.com
Gravatar

#9 filmz-sanjo 21 år siden

Så det er ligesom cd-wow. Ingen fragt. Så den pris den står på siden, er det totale sum.?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#10 filmz-Munk 21 år siden

Jepper.. har handlet med dem flere gange... hvis du vælger at få den fragtet via Post Canada er fragten gratis!

Men det begynder at tynde ud i udbuddet!
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: