Sidder og ser Face Off... Så kommer jeg til at tænke på - spørger i en seriøs ånd - kan det virkelig lade sig gøre den operation de laver deri? Man kan jo meget den dag i dag...
Ja, det er snart meget almindeligt. Idag er man istedet gået over til at lave hjernetransplantation, altså tage hjernen og flytte over i en ny krop. Det er trods alt en meget lettere operation end at flytte huden fra døde mennesker over på f.eks brandofre.
Nu mener jeg ikke at det var en decideret hjernetransplantation, men snarere noget åndemaneri i filmen, der gjorde at Steve skulle kæmpe med 2 personligheder :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det er ved at kunne lade sig gøre. Jeg læste en artikel i Ill.Vid for et års tid siden, og de var tæt på et gennembrud. De har fundet nye måder at forbinde nervebaner på, eller noget..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 nielsen84 21 år siden
Sidder og ser Face Off...
Så kommer jeg til at tænke på - spørger i en seriøs ånd - kan det virkelig lade sig gøre den operation de laver deri?
Man kan jo meget den dag i dag...
Hygge..
#2 21 år siden
#3 filmz-derb 21 år siden
http://derb.dk
#4 filmz-herskegut 21 år siden
det er rigtig nok, har du aldrig set dokumentaren Manden med 2 hjerner?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#5 dollaro 21 år siden
Ja hvis Steve Martin kan, så kan alle :D
#6 DarkLight 21 år siden
#7 El vez 21 år siden
#8 davenport 21 år siden
Det er ved at kunne lade sig gøre. Jeg læste en artikel i Ill.Vid for et års tid siden, og de var tæt på et gennembrud.
De har fundet nye måder at forbinde nervebaner på, eller noget..
#9 DarkLight 21 år siden
#10 Patriarch 21 år siden