Nu er det noget tid siden jeg har hørt nogen nyheder om Family Guy filmen, så jeg ville høre om, der er nogen der ved noget? Jeg kender godt til filmen, der hedder "Stewie Griffin: The Untold Story" men er det den, der skulle forestille at være Family Guy FILMEN! En af mine venner siger at der kommer en rigtig lang film og at "Stewie Griffin: The Untold Story" ikke har noget med den at gøre!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Also Known As: Family Guy: The Movie (USA) (working title)
Hvis du kigger på Seth MacFarlane der bl.a. lægger stemme til mange af figurerne i Family Guy, kan du se at den er det seneste han har lavet, og at der ikke umiddelbart er planlagt noget (med ham involveret ihvertfald).
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Det er "Stewie Griffin: The Untold Story" som er den film der hele tiden har været snakket om. Den har snart dvd-release
Sjovt nok at der er så mange der har stemt på den inde på IMDB, men det bunder nok i, at dvd-screener røg på nettet for et par uger siden. Men det er nu sjovest at have den orginale og finale release. Ellers er samlingen jo ikke komplet.
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
på grund af det netop er en film og ikke noget tv program, denne gang kan filmen tillade sig at være mere grov, og ja det er dn så også, jeg synes den var meget fed, men som andre har påpegede ja det bliver svær at holde nivauet oppe, selv om jeg var rimelig hyper over den førte jeg så den.
det er family guy som vi kender det, men lige en tand grover, f.eks. nævner Stewie om sin korte karrier i politik, og herefter parodieres tilfangetagelsen af Sadam.
sådanne episoder er der en del af, men jeg må sige jeg er mere spændt på hvad Matt G og Co. finder på med The Simpsons filmen.
Men ja FG filmen er da hel klart et kig værd, hvis man er fan. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har faktisk set filmen, hvordan kan i læse længere oppe... Men jeg vil bare sige at skal glæde jer, jeg synes den var utrolig sjov, men på den anden side vil jeg indrømme at vitserne har meget mere mellemrum imellem dem end i selve serien. Det bliver selvfølgelig opvejet af den i sig selv sjove historie (Da, når man taler om FG, er det normalt humoren i vitserne, og ikke i historien)... Jeg ville gerne sige lidt om hvad den indeholder, men synes at i skal finde ud af det selv.
Har også lige set den! Den er fandme fed!! Men det er jo egentlig bare tre episoder, der hænger sammen! Jeg havde regnet med lidt mere, men den er sgu fed nok... Synes dog ikke at den går over stregen! Ja der er en del grove ord og skecthes, men jeg synes ikke det er slemmere end i selve serien!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Den er (som jeg har sagt andetsteds før) god, men man er bedre underholdt, hvis man så fire almindelige afsnit fra sæson 4, hvor de indtil nu har leveret nogle enormt gode afsnit (Elsker historien om brandbilerne, det er sjældent, at jeg tuder af grin, men det gjorde jeg der). De formår desværre ikke at holde tempoet oppe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-michaell 20 år siden
Jeg kender godt til filmen, der hedder "Stewie Griffin: The Untold Story" men er det den, der skulle forestille at være Family Guy FILMEN!
En af mine venner siger at der kommer en rigtig lang film og at "Stewie Griffin: The Untold Story" ikke har noget med den at gøre!
#2 El vez 20 år siden
Hvis du kigger på http://imdb.com/title/tt0385690/ står der:
Also Known As:
Family Guy: The Movie (USA) (working title)
Hvis du kigger på Seth MacFarlane der bl.a. lægger stemme til mange af figurerne i Family Guy, kan du se at den er det seneste han har lavet, og at der ikke umiddelbart er planlagt noget (med ham involveret ihvertfald).
#3 *Iceman 20 år siden
Sjovt nok at der er så mange der har stemt på den inde på IMDB, men det bunder nok i, at dvd-screener røg på nettet for et par uger siden. Men det er nu sjovest at have den orginale og finale release. Ellers er samlingen jo ikke komplet.
#4 Bates 20 år siden
#5 lagoni 20 år siden
Det står også nederst på siden, lige under 'Gem'-knappen
#6 Bates 20 år siden
#7 elwood 20 år siden
det er family guy som vi kender det, men lige en tand grover, f.eks. nævner Stewie om sin korte karrier i politik, og herefter parodieres tilfangetagelsen af Sadam.
sådanne episoder er der en del af, men jeg må sige jeg er mere spændt på hvad Matt G og Co. finder på med The Simpsons filmen.
Men ja FG filmen er da hel klart et kig værd, hvis man er fan. 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-zydecajun 20 år siden
#9 filmz-michaell 20 år siden
Men det er jo egentlig bare tre episoder, der hænger sammen! Jeg havde regnet med lidt mere, men den er sgu fed nok... Synes dog ikke at den går over stregen! Ja der er en del grove ord og skecthes, men jeg synes ikke det er slemmere end i selve serien!
#10 dyg 20 år siden