#47 - Ja, den mekanik må du jo kende alt til med dine sådan nogenlunde tusinde forsvarsindlæg om Star Wars. ;-)
Hvis du vil betegne mine Star Wars-indlæg som værende gentagelser af sig selv, må det da være fordi du kun har skimmet dem ... hvis du altså overhovedet har læst dem.
Jeg plejer at gå i dybden med tingene i stedet for at bruge slagords-agtige proklamationer á la "Avatar er bare en ny omgang Pocahontas eller Danser med Ulve!" eller "Lukas har voldtaget Star Wars med de tre prequels!"
Det ofte at skrive om et bestemt emne er jo ikke ensbetydende med at skrive det samme hver gang, vel?
#41 Kisbye 12 år siden
Jeg mener også Avatar er stærkt overvurderet. Det er klassisk Cowboy indianer film in space komplet med alle klicherne.
#42 BN 12 år siden
Hmm, det lyder som en undervurdering.
#43 Patriarch 12 år siden
http://en.wikipedia.org/wiki/AFI%27s_100_Years%E2%...
#44 Kisbye 12 år siden
Jeg har set den en gang for lang tid siden og kan knap nok huske hvad den gik ud på. Kan godt være jeg bør se den igen.
#45 Nicki52 12 år siden
Det er bedre at bare se Pocahontas.
#46 Collateral 12 år siden
#47 BN 12 år siden
... og åbenbart er det endnu bedre at sige det samme og det samme og det samme, hver gang 'Avatar' bliver nævnt.
#48 Thomsen 12 år siden
#49 BN 12 år siden
Hvis du vil betegne mine Star Wars-indlæg som værende gentagelser af sig selv, må det da være fordi du kun har skimmet dem ... hvis du altså overhovedet har læst dem.
Jeg plejer at gå i dybden med tingene i stedet for at bruge slagords-agtige proklamationer á la "Avatar er bare en ny omgang Pocahontas eller Danser med Ulve!" eller "Lukas har voldtaget Star Wars med de tre prequels!"
Det ofte at skrive om et bestemt emne er jo ikke ensbetydende med at skrive det samme hver gang, vel?
#50 Kruse 12 år siden
Fixed ;)