Gravatar

#111 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg ville ønske, at jeg havde kendt til sagen her noget tidligere. Filmz er ikke værd at støtte med et eneste besøg fremover! Farvel!!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#112 NightHawk 10 år siden

Jeg har af flere årsager valgt at holde en længere pause fra Filmz, men havde planer om at vende tilbage i løbet af året. Men når jeg nu læser denne dybt triste tråd, så ser jeg desværre ikke rigtig nogen grund til at gøre dette.

Jeg kender dog intet til, hvad der er foregået i kulissen, så hvis nogen vil sende mig en PM om hvad det her helt præcist går ud på, vil jeg sætte stor pris på det.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#113 Waldca 10 år siden

Jeg ville også sætte stor pris på en PM.
Gravatar

#114 Brodersalsa 10 år siden

En PM kunne være rart.
Gravatar

#115 Kisbye 10 år siden

Jeg venter stadig på svar på, hvad det er der er så frygteligt, men ikke kan tåle at blive nævnt her i tråden.

Ellers kan jeg ikke se at det nødvendige i at slette sin profil. Hvis der stopper med være aktivitet herinde, så stopper jeg jo nok bare helt automatisk med at benytte den.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#116 Tenebrae 10 år siden

PM modtages også gerne her.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#117 wigant 10 år siden

Det virker jo til at der er foregået noget som moralsk er helt i hegnet. Er der ikke en som kan skrive det her i tråden - det er vel ikke hemmeligt (eller gerne i PB). Iflg. redaktionen er der jo ikke foregået noget ulovligt, så der burde ikke blive censureret noget.
Gravatar

#118 D. Doom 10 år siden

Jeg slettede min bruger i foråret, sikkert af samme årsager som flere nu gør. Jeg har d.d. oprettet en ny profil, men den ryger også igen.

Jeg ville blot proklamere, at hvis nogen har lyst til at dele filmoplevelser osv. med Doctor Doom på Facebook, så send mig en anmodning.

https://www.facebook.com/rexlaugen

Alle fra Filmz er velkomne til det, også dem jeg måtte have raget uklar med tidligere, fx Ispep, BN eller andre :-) Min tone på Facebook er en del mere afdæmpet og forsonelig, end den ofte har været her. Man er nødt til at styre sig lidt med 800 venner inkl. mange kolleger :-)

I givet fald skriv evt. - men ikke nødvendigvis - samtidig en Facebook besked til mig med jeres Filmz-brugernavn, så jeg ved, hvem det er fra Filmz.

Jeg har ikke selv sendt anmodninger til nogen fra Filmz, da jeg ikke ved hvad én eneste hedder i virkeligheden.

Forslag:

Hvis man gerne vil være ven på FB med andre fra Filmz, kunne man, som jeg har gjort ovenfor, poste et link til sin profil her? Det er vel uden risiko, for får man så anmodning fra en man ikke gider (fx mig, MUHAHAHA), kan man jo blot lade være at acceptere.

Jeg holder lige denne profil åben nogle dage, man kan også sende mig en PM hvis det er.

God dag til alle jer freaks!
Gravatar

#119 D. Doom 10 år siden

Jamen dog, man har allerede erhvervet to Filmz-venner på FB efter nogle få minutter :-) Skønt.
Gravatar

#120 akerman 10 år siden

Jeg ved faktisk ikke selv hvor længe jeg har været her on/off, men kan se jeg har skrevet en nyhed i 2005, så det har nok været minimum 10 år. PB modtages også gerne her, jeg fatter nada af elefanten i rummet :)

Skriv ny kommentar: