Det er virkelig en trist dag, men er der nogen der vil sende mig en PM med detaljerne?
Davenport, du har da virkelig bragt smilet frem hos mig mange gange. Man kunne sidde på arbejdet, på en ellers dødsyg efterårs mandag, og bare klikke ind på filmz, og se der var blevet oprettet en læser brevkasse. Ha Ha Ha Ha.
Fodboldtråde, diskussioner med ligestillede, en smule nørderi, konsol tråden, top 10 listerne. Altsammen interessante ting, som man kun skulle lede ét sted efter!!!
Jeg kan slet ikke få ind i mit hoved, at det her er ved at slutte. Det er 12 år for mit vedkommende, hvor jeg minimum 350 dage om året har tjekket filmz, og straks klikket videre ind på forummet.
Tak til jer alle som nu er rejst, skriv venligst herinde, hvis I finder et alternativ???
Modtager også gerne en PM.. Jeg har godt nok ikke været så aktiv på selve forummet, men har da besøgt filmz næsten dagligt i en del år efterhånden.. Så jeg kan ikke rigtigt undgå at blive nysgerrig efter at vide, hvad der egentlig er grunden til, at så mange brugere pludselig forsvinder?
Kunne også godt tænke mig en pm, hvis det kan lade sig gøre.. Er ikke specielt aktiv skriver her på forummet, men har lurket trofast i mange år, men det lyder da lidt til at stikket skal til at trækkes.
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Super trist udvikling det her, Filmz har været min absolut favoritside og forum i 8-10 år, og har gennemlæst forummet mange gange dagligt. Det har været min startside, og den side jeg altid besøgte når jeg havde tid. Og selvom jeg primært har været en "lurker", så sætter jeg stor pris på alle de indlæg der har været gennem årerne, så det skal i have tak for :)
Jeg kunne altså også rigtigt godt tænke mig at vide, hvad det er, der helt præcist er skyld i det her.
Her kommer man hjem fra ferie, og wupti, så er det meste af forummet (af dem, der har været her lige så længe, næsten lige så længe eller lidt længere end mig selv) på vej ud.
Jeg skal ikke forsøge at holde nogen tilbage - men vil da rigtigt gerne vide, hvad der foregår... :/
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ak, nu flygtede Muldgraveren også fra den synkende skude. Alt bliver til smulder i den fordringsfulde sal. Hør det summende hjul i natten. Den almægtige er en jævn mand.
#101 MadMartigan 10 år siden
Davenport, du har da virkelig bragt smilet frem hos mig mange gange. Man kunne sidde på arbejdet, på en ellers dødsyg efterårs mandag, og bare klikke ind på filmz, og se der var blevet oprettet en læser brevkasse. Ha Ha Ha Ha.
Fodboldtråde, diskussioner med ligestillede, en smule nørderi, konsol tråden, top 10 listerne. Altsammen interessante ting, som man kun skulle lede ét sted efter!!!
Jeg kan slet ikke få ind i mit hoved, at det her er ved at slutte. Det er 12 år for mit vedkommende, hvor jeg minimum 350 dage om året har tjekket filmz, og straks klikket videre ind på forummet.
Tak til jer alle som nu er rejst, skriv venligst herinde, hvis I finder et alternativ???
#102 dslacker 10 år siden
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
#103 Betelgeuse 10 år siden
#104 Kyllingebenet 10 år siden
#105 colocho 10 år siden
#106 cans 10 år siden
Super trist udvikling det her, Filmz har været min absolut favoritside og forum i 8-10 år, og har gennemlæst forummet mange gange dagligt. Det har været min startside, og den side jeg altid besøgte når jeg havde tid. Og selvom jeg primært har været en "lurker", så sætter jeg stor pris på alle de indlæg der har været gennem årerne, så det skal i have tak for :)
#107 HonoDelLoce 10 år siden
Her kommer man hjem fra ferie, og wupti, så er det meste af forummet (af dem, der har været her lige så længe, næsten lige så længe eller lidt længere end mig selv) på vej ud.
Jeg skal ikke forsøge at holde nogen tilbage - men vil da rigtigt gerne vide, hvad der foregår... :/
#108 Pécuchet 10 år siden
Adieu!
#109 Verbal 10 år siden
#110 elwood 10 år siden
Prøv og se op til højre i filmz vinduet :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"