Ok, så vil jeg fandme også have en PM! Har længe overvåget forumet, og har skabt denne profil, udelukkende for at finde ud af hvad der er forgået! Så please send PM :)
Jeg modtager også gerne en privat besked om hele affæren - sagligt formidlet og uden rygter, tak. :)
Er der forresten nogen, der ved, hvad der var årsagen til for længst hedengangne OnFilms skæbne? I lang tid stod der blot en kort besked om, at de ville åbne hjemmesiden på ny, men det blev tydeligvis aldrig til noget.
Har i andre modtaget nogen PM? Jeg har stadig intet hørt om disse uhyrligheder.
Indtilvidere er det jo kun ledelsens gisninger vi har at forholde os til. Hvis det blot handler om utilfredshed med Insider og Filmz TV's afgang og lukning, så kan jeg ikke se det skulle være nogen grund til at nedlægge det eneste eneste danske filmforum med bare lidt aktivitet. Men det må folk jo selvfølgelig selvom.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg har heller ikke fået en PM endnu omkring hvad der egentlig er forgået. Ville utrolig gerne oplyses i denne sag, så man kan forholde sig til situationen...
#131 Waldca 10 år siden
#132 Spartan 117 10 år siden
Har længe overvåget forumet, og har skabt denne profil, udelukkende for at finde ud af hvad der er forgået!
Så please send PM :)
Takker
#133 cans 10 år siden
#134 Highland Park 10 år siden
Er der forresten nogen, der ved, hvad der var årsagen til for længst hedengangne OnFilms skæbne? I lang tid stod der blot en kort besked om, at de ville åbne hjemmesiden på ny, men det blev tydeligvis aldrig til noget.
#135 Fellaheen 10 år siden
#136 Highland Park 10 år siden
#137 Tenebrae 10 år siden
#138 Kisbye 10 år siden
Jeg har stadig intet hørt om disse uhyrligheder.
Indtilvidere er det jo kun ledelsens gisninger vi har at forholde os til.
Hvis det blot handler om utilfredshed med Insider og Filmz TV's afgang og lukning, så kan jeg ikke se det skulle være nogen grund til at nedlægge det eneste eneste danske filmforum med bare lidt aktivitet. Men det må folk jo selvfølgelig selvom.
#139 Spartan 117 10 år siden
Ville utrolig gerne oplyses i denne sag, så man kan forholde sig til situationen...
#140 loki 10 år siden