Er det noget der involvere alle de sider der er tilknyttet her (Newz, railgun, macnation) eller kun filmz?? Man bliver jo lidt nysgerig, må man indrømme :-)
Hold da op der sker ting og sager i denne tråd, det var da helt vildt og jeg aner heller ikke hva det er for en giraf der bliver øffet over, så en PM til mig ville jeg da også sætte pris på. Troede faktisk det var En BN eller Davenport tråd, derfor jeg ikke lige har fulgt med her før :) de plejer at lave tosse tråde.
Har da fulgt filmz siden 28 feb 2003 kan jeg se, så det er da en hel del år, har dog ikke været specielt aktiv i de sidste 3-4 år. Men har da været til en filmz julefrokost, mener det var i 08 eller 09, det var sgu vældigt hyggeligt, selvom jeg var lidt halvsyg. Kan næsten heller ikke nænne at slette mig profil, men måske en PM kan gøre forskellen?
#146 Vi kan da godt blive enige om at kvaliteten har været dalende. Specielt nyheds-overskrifterne er sensations præget og ofte direkte misledende. Interessante syntes jeg ikke de har været i flere år. Anmeldelserne læser jeg ikke så tit, men bemærker at der er mange klager over kvaliteten. Sådan har det været et stykke tid og det er der mange der har klaget over, inklusiv mig selv. Morten går gerne i defensiven og virker ikke til at lade sig påvirke af kritik. Forummet, som jeg syntes er det vigtigste og som vi selv i store træk kan styre, lider desvære også af dalende aktivitet. Det er ikke længere muligt at holde gang i vores quizer for eksempel.
Jeg mangler bare stadig at få svar på hvad der menes med hvad tidligere ansatte på Filmz.dk havde oplevet som fører til: ønskede vi ikke længere at støtte med kommentarer og “clicks”. Det bærer lidt præg af at mange af de gamle brugere kender hinanden og er gode venner privat, inklusiv insider. Og at det der er foregået åbenbart er noget meget privat og indforstået, som vi andre ikke kan indviges i.
En anden ting er, at jeg syntes det vil være frygtelig ærgerligt at afmontere det måske eneste danske filmforum hvor der er lidt aktivitet, uden først at have et klart alternativ, hvor vi kan flytte over.
Jeg vil prøve at kigge hvor meget sker inde på DanskHjemmebioForum.dk Rammy har skrevet nogle gange om hans facebook gruppe. Jeg interessere mig bare ikke specielt meget for Exploitation., ligesom jeg ikke er vild med at alt ting skal ligge på facebook. Man kan jo ingengang få lov at kigge hvad der sker, uden melde sig ind.
Ellers må det jo så være sådan at den danske filmdebat er død og jeg må så finde mig i at diskuttere film på engelsk på de internationale forums.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg slettede min bruger den anden dag, men af en eller anden grund er computeren på arbejdet stadigvæk logget ind på siden. Underligt.
Profilen deaktiveres først, når brugeren logger af enheden. Herefter kan du ikke logge på igen. Det gælder både, hvis brugeren selv sletter profilen, og hvis admin gør det. Det fandt jeg til Morten Vejgaard Justs store frustration ud af, da han slettede min profil, efter han han blev farisæer-arrig engang i starten af året. Han kunne ikke komme a' med mig, da jeg simpelthen bare ikke loggede af. Hehe. Kun historik og avatar forsvinder.
Men når du først logger en slettet profil af på en enhed, kommer du ikke på igen via dén enhed.
#141 D. Doom 10 år siden
#142 Weird_J 10 år siden
#143 jessup 10 år siden
Hvis det et en der vil sende mig en PM så jeg ved hvad der forgår vill jeg være taknemmelig.
#144 MuManden 10 år siden
Troede faktisk det var En BN eller Davenport tråd, derfor jeg ikke lige har fulgt med her før :) de plejer at lave tosse tråde.
Har da fulgt filmz siden 28 feb 2003 kan jeg se, så det er da en hel del år, har dog ikke været specielt aktiv i de sidste 3-4 år.
Men har da været til en filmz julefrokost, mener det var i 08 eller 09, det var sgu vældigt hyggeligt, selvom jeg var lidt halvsyg.
Kan næsten heller ikke nænne at slette mig profil, men måske en PM kan gøre forskellen?
#145 Driver 10 år siden
Noget siger mig, det er lettere sagt end gjort.
#146 Riqon 10 år siden
Men så kan jeg da bruge anledningen til at dele denne refleksion over Filmz.dk's udvikling:
http://filmfraoven.wordpress.com/2014/08/14/the-en...
#147 Driver 10 år siden
#148 Kisbye 10 år siden
Vi kan da godt blive enige om at kvaliteten har været dalende.
Specielt nyheds-overskrifterne er sensations præget og ofte direkte misledende. Interessante syntes jeg ikke de har været i flere år. Anmeldelserne læser jeg ikke så tit, men bemærker at der er mange klager over kvaliteten.
Sådan har det været et stykke tid og det er der mange der har klaget over, inklusiv mig selv.
Morten går gerne i defensiven og virker ikke til at lade sig påvirke af kritik.
Forummet, som jeg syntes er det vigtigste og som vi selv i store træk kan styre, lider desvære også af dalende aktivitet. Det er ikke længere muligt at holde gang i vores quizer for eksempel.
Jeg mangler bare stadig at få svar på hvad der menes med hvad tidligere ansatte på Filmz.dk havde oplevet som fører til: ønskede vi ikke længere at støtte med kommentarer og “clicks”.
Det bærer lidt præg af at mange af de gamle brugere kender hinanden og er gode venner privat, inklusiv insider. Og at det der er foregået åbenbart er noget meget privat og indforstået, som vi andre ikke kan indviges i.
En anden ting er, at jeg syntes det vil være frygtelig ærgerligt at afmontere det måske eneste danske filmforum hvor der er lidt aktivitet, uden først at have et klart alternativ, hvor vi kan flytte over.
Jeg vil prøve at kigge hvor meget sker inde på DanskHjemmebioForum.dk
Rammy har skrevet nogle gange om hans facebook gruppe. Jeg interessere mig bare ikke specielt meget for Exploitation., ligesom jeg ikke er vild med at alt ting skal ligge på facebook. Man kan jo ingengang få lov at kigge hvad der sker, uden melde sig ind.
Ellers må det jo så være sådan at den danske filmdebat er død og jeg må så finde mig i at diskuttere film på engelsk på de internationale forums.
#149 duuk74 10 år siden
Hvorfor er du ikke den rette til at fortælle hvad der skete bag kulisserne?
Er der ingen der tør åbne munden? :)
#150 D. Doom 10 år siden
Profilen deaktiveres først, når brugeren logger af enheden. Herefter kan du ikke logge på igen. Det gælder både, hvis brugeren selv sletter profilen, og hvis admin gør det. Det fandt jeg til Morten Vejgaard Justs store frustration ud af, da han slettede min profil, efter han han blev farisæer-arrig engang i starten af året. Han kunne ikke komme a' med mig, da jeg simpelthen bare ikke loggede af. Hehe. Kun historik og avatar forsvinder.
Men når du først logger en slettet profil af på en enhed, kommer du ikke på igen via dén enhed.