Gravatar

#171 Hive 9 år siden

#169

Men hvis alle i folk i indercirklen alligevel er en lukket gruppe med farlige hemmeligheder, hvorfor kan i så ikke nøjes med at lufte jeres meninger internt i jeres lille loge? Hvorfor skal vi andre så være vidne til en offentlig udbasunering - når vi nu alligevel ikke må indviges?

Det virker helt ærligt som om at nogle folk lige skal fremhæve at de altså er noget kun vigtigere og mere indviede end alle os andre, og vil have lidt opmærksomhed på den konto. Lidt for mange posts i denne tråd er startet med "nu kender jeg jo personligt godt den store hemmelighed..." - lad dog være med at holde os andre for nar på den måde, det hører som sagt skolegården til.

Hvis der er noget pilråddent ved filmz som vi burde vide om, så fortæl os det - hvis det er en hemmelighed kun for eliten, så hold den der.
Gravatar

#172 Doom 2: Hell on Earth 9 år siden

Hold kæft hvor er i latterlige
Farvel og tak
Doctor Doom. Læger uden grænser!
Gravatar

#173 Driver 9 år siden

At vi alle skal høre om, hvor vrede I er, men I samtidig ikke vil forklare grunden dertil (Man behøver jo ikke nævne navne), får det mest af alt til at virke som om, at I alle blot er ude på et medlidenhedstogt.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#174 Kyllingebenet 9 år siden

Jeg er ikke vred, jeg synes bare at Filmz er blevet et nederen site. Jeg ved intet om hvad der er foregået, eller hvad den store hemmelighed er, og jeg er sådan set også pisse ligeglad. :) Jeg tror ikke der findes nogen "indercirkel" eller lignende, vi kommer alle fra et åbent forum og nogle af os er venner (jeg har ingen venner herinde, snøft snøft), men jeg tror så også, at det er langt fra alle ting der skal belyses i det åbne. Jeg tror skam heller ikke, at det handler om at holde folk udenfor. Så på den måde forstår jeg godt, at ikke alle kan indvies i den 'store hemmelighed' - men fuck da også det. Folk har lov til at danne deres egne meninger og holdninger mht Filmz, nogle kan lide de nye tiltag og andre kan ikke.
Mental striptease..
Gravatar

#175 D. Doom 9 år siden

Driver (173) skrev:
At vi alle skal høre om, hvor vrede I er, men I samtidig ikke vil forklare grunden dertil (Man behøver jo ikke nævne navne), får det mest af alt til at virke som om, at I alle blot er ude på et medlidenhedstogt.


hørt!
Doom signing out from Phobos
Gravatar

#176 wellwaddyaknow 9 år siden

Doom 2: Hell on Earth (172) skrev:
Hold kæft hvor er i latterlige
Farvel og tak


Nok grunden til at ingen gider at fortælle dig noget ;)
Gravatar

#177 D. Doom 9 år siden

Enig: Grunden til at ingen gider fortælle noget, er at I er latterlige. Du behøver ikke gentage mit budskab. Mente du noget andet, skulle du have skrevet dét. Den dansk sprog er svær.
Gravatar

#178 Høegh 9 år siden

D. Doom (177) skrev:
Enig: Grunden til at ingen gider fortælle noget, er at I er latterlige. Du behøver ikke gentage mit budskab. Mente du noget andet, skulle du have skrevet dét. Den dansk sprog er svær.



Er du nu igen blevet fornærmet over, at nogen ikke gider lege med dig?

Og hvad rager det egentlig dig hvad andre har fået a vide i fortrolighed? Du har allerede fået flere høflige forklaringer på hvorfor du ikke får det at vide, men alligevel bliver du ved med at hyle op over det.

Kom.nu.videre
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#179 Driver 9 år siden

Problemet, for mig, er ikke, at der hviskes og tiskes i krogene, det er som så vidt ret så ligegyldigt - Også hvad det omhandler. Problemet er derimod, at I nærmest alle har følt en trang til at benævne denne uretfærdighed, i stedet for bare at ja...klappe kaje omkring det (som benævnte involverede åbenbart angiveligt tilmed ønskede?!) og smutte. Det her er blevet til et (selv)medlidenheds-togt og en klagesang uden lige og det klæder ingen.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#180 SlasherFan90 9 år siden

Sikke en omgang tabere! Ja, tabere! I vil mindes filmz som et mindefuldt forum med gode diskussioner og øjeblikke om filmens kunst.
Men alligevel vil i forhindre dette minde i at brede sig, og jeres løsning er åbenbart, at lade konstruktive løsningsforslag udeblive. Men det værste er, at I forsøger at skabe stormvejr inden jeres afgang. Sikke en måde, at ære de minder og betydningsfulde øjeblikke I har haft på filmz.

Skriv ny kommentar: