Denne tråd er komplet useriøs og latterlig, og jeg begynder pludselig at huske, hvorfor jeg klokkede ud i foråret, jf. #118. Nu har en snes mennesker bedt en eller anden redegøre for. hvad problemet er, men det er kun en samling vrælemunde, der ikke gider åbne munden men sutter røv rundt om den varme grød uden at gå til fadet. Suckers!
Har ligesom flere af de andre gamle brugere ikke brugt filmz-forummet så meget de seneste par år. Men fik da lige forvildet mig herind igen og blev da helt trist over at læse at så mange af jer jeg har skrevet allermest sammen med i tidens løb har valgt at trække stikket helt. Og det gælder både brugere og jer der har været med til at drive filmz.
I skal alle have mange tak for de mange gode stunder og inspiration til at se så mange gode film som det er blevet til i årene. Det har oprigtigt været en fornøjelse.
Jeg har ingen planer om at slette min bruger herinde, men vil fortsætte på vågeblus. Hvis I vil have fat i mig er I velkomne til at sende en PM og ellers kan jeg findes via mit lille filmsite filmtips.dk inkl. twitter.com/Filmtipsdk og facebook.com/Filmtipsdk eller mere privat via twitter.com/MCMedKant - skriv gerne lige hvad du plejede at hedde her på filmz. :-) Derudover kigger jeg også lidt med på diverse filmsider på facebook som er nævnt i denne tråd.
Det er da også blevet til et par timer her på siden. :-) Første indlæg: 3. nov. 2003 19:58 Seneste indlæg: 6. jun. 2014 16:22 Indlæg i alt: 9302 Nyheder i alt: 172
Vil bare lige sige at det IKKE er fordi vi ikke tør fortælle hvad der er sket, men én af de implicerede i sagen har bedt om at der ikke bliver sagt mere foreløbig - hverken herinde eller i PB. Det er ikke et spørgsmål om frygt men af respekt for vedkommende. Det er selvfølgelig surt ikke at vide hvad der er foregået men sådan ligger landet altså lige nu pga. omstændighederne.
Det er sgu lidt fladt at en række brugere danner sin egen lille klub og begynder at skrive kryptiske, indforståede meddelelser som ingen andre forstår. Åbn da munden og lad alle os andre få indsigt i hvad der er sket, så vi også kan tage stilling, eller lad helt være med at snakke offentligt om det.
Det er lidt som i skolegården når lille Anton sagde "jeg kender en hemmelighed om Carsten, men jeg vil i hvert fald ikke sige hvad det er!"...
Det er ikke for at holde nogen ude - men folk har haft brug for at udtrykke deres utilfredshed - beklager at det er gået ud over andre brugere der har følt sig "snydt" men som sagt kan vi ikke tillade os at sige mere....endnu i hvert fald.
Jeg tror helt ærligt ikke der er så meget at sige. Der er naturligvis tale om nogle personsager - og hvis man har læst denne tråd, er man nok ikke længere meget i tvivl om karakteren af dem. Vi er så en håndfuld, der kender hinanden personligt, og derfor har der uundgåeligt smuttet noget information bagom, men der er INGEN der prøver at holde nogen udenfor.
Alle der måtte være interesserede i at holde kontakten er meget velkomne til at smide mig en Facebook besked, og så skal jeg hjertens gerne invitere jer ind i varmen (der desværre lidt har forladt Filmz).
Personligt har jeg ikke slettet min bruger. Det har jeg ikke hjertet til - Filmz har været mit andet hjem i mange, mange år. Men vi må nok også indse at det er ved at være en død sild.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#161 Åkepool 10 år siden
Det er det falske sted, Morten ;)
#162 D. Doom 10 år siden
#163 McPeter 10 år siden
I skal alle have mange tak for de mange gode stunder og inspiration til at se så mange gode film som det er blevet til i årene. Det har oprigtigt været en fornøjelse.
Jeg har ingen planer om at slette min bruger herinde, men vil fortsætte på vågeblus. Hvis I vil have fat i mig er I velkomne til at sende en PM og ellers kan jeg findes via mit lille filmsite filmtips.dk inkl. twitter.com/Filmtipsdk og facebook.com/Filmtipsdk eller mere privat via twitter.com/MCMedKant - skriv gerne lige hvad du plejede at hedde her på filmz. :-)
Derudover kigger jeg også lidt med på diverse filmsider på facebook som er nævnt i denne tråd.
Det er da også blevet til et par timer her på siden. :-)
Første indlæg: 3. nov. 2003 19:58
Seneste indlæg: 6. jun. 2014 16:22
Indlæg i alt: 9302
Nyheder i alt: 172
#164 Kisbye 10 år siden
Tja, tror sku ikke vi får noget svar herinde.
Eventuelt kan man prøve at kontakte nogle af dem via Facebook.
#165 Driver 10 år siden
#166 wellwaddyaknow 10 år siden
Vil bare lige sige at det IKKE er fordi vi ikke tør fortælle hvad der er sket, men én af de implicerede i sagen har bedt om at der ikke bliver sagt mere foreløbig - hverken herinde eller i PB. Det er ikke et spørgsmål om frygt men af respekt for vedkommende.
Det er selvfølgelig surt ikke at vide hvad der er foregået men sådan ligger landet altså lige nu pga. omstændighederne.
#167 Hive 10 år siden
Det er lidt som i skolegården når lille Anton sagde "jeg kender en hemmelighed om Carsten, men jeg vil i hvert fald ikke sige hvad det er!"...
#168 misuma 10 år siden
#169 wellwaddyaknow 10 år siden
Det er ikke for at holde nogen ude - men folk har haft brug for at udtrykke deres utilfredshed - beklager at det er gået ud over andre brugere der har følt sig "snydt" men som sagt kan vi ikke tillade os at sige mere....endnu i hvert fald.
#170 gi-jones 10 år siden
Alle der måtte være interesserede i at holde kontakten er meget velkomne til at smide mig en Facebook besked, og så skal jeg hjertens gerne invitere jer ind i varmen (der desværre lidt har forladt Filmz).
Personligt har jeg ikke slettet min bruger. Det har jeg ikke hjertet til - Filmz har været mit andet hjem i mange, mange år. Men vi må nok også indse at det er ved at være en død sild.