Gravatar

#21 wimmie 9 år siden

Rettelse: Jeg kom til at skrive at Tiany og Wangsgaard stadig var herinde...dette passer så ikke idét Elisa lige har slettet sin profil og Katina faktisk valgte at forlade Filmz for flere måneder siden -dét viser vist bare hvor (in)aktiv jeg selv har været her over sommeren.

Stemmer i med de andre; Filmz har stadig mange skønne brugere men måden siden drives på og måden hvorpå deres ansatte bliver behandlet er IKKE noget jeg vil støtte op om.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 BN 9 år siden

wimmie (1) skrev:

De af jer der ikke er på Facebook eller som jeg ikke kender privat (BN); det har været hyggeligt at diskutere alt fra film til de andre store ting der giver mening i livet <3
Jeg sætter virkelig pris på jer alle og håber I får det godt fremover.

Mvh. hilsen Winnie :)


Tak for hilsenen, og i lige måde. :-)

Du har i høj grad (sammen med et par andre stykker) bidraget positivt og aktivt til, at forummet også fik et kvindeligt islæt. Så det er ærgerligt, at du nu smutter. Men jeg både forstår og sympatiserer med din beslutning og dine grunde, for hvis jeg selv lige pludselig ikke er herinde mere, vil mine grunde være nogle af de samme som dine - den nye redaktionelle linje og den manglende vilje til at lytte til brugerne og tage kritik til efterretning. Læg dertil Johan Albrectsens exit og det at Filmz TV ikke længere eksisterer.

Det bedste ved Filmz lige nu er brugerne - eller rettere: de tilbageværende af dem. Og her hjælper alverdens snak fra nogle om, at forandring er naturlig og at persongalleriet herinde konstant udskiftes/fornyes, ikke. For hvis forandringen sker så hurtig og som følge af en redaktion, der virker både kold og ligeglad (og glad for den forandring, der får folk til at skride herfra), så er det netop IKKE en naturlig forandring, men en unødvendig og påtvunget en af slagsen!

Hav det godt, wimmie .... og Bony, dolphinfriendly, Snaden, dyg og Wangsgaard

mvh BN
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#23 Pécuchet 9 år siden

At Benway & Co. har forladt anmelderstanden er en skam, bevares, men ellers er problemet primært brugerne, ikke sandt? Nyhederne har alle dage været uinteressante. Filmz TV var et frisk pust, men blot en nyt medie til de uinteressante nyheder. Derfor kan det næppe overraske, at forummet også er blevet uinteressant, når de fleste brugere vælger at forlade sitet på grund af manglende interesse. Med andre ord: en spiral af interesseløshed.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#24 BN 9 år siden

Pécuchet (23) skrev:
ellers er problemet primært brugerne, ikke sandt?


NEJ! Problemet er redaktionen (eller dele af den) og den nye linje.

Pécuchet (23) skrev:
Nyhederne har alle dage været uinteressante.


NEJ! Ikke "alle dage".

Pécuchet (23) skrev:
Filmz TV var ..... blot en nyt medie til de uinteressante nyheder.


NEJ!
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#25 MadMartigan 9 år siden

Pécuchet (23) skrev:
At Benway & Co. har forladt anmelderstanden er en skam, bevares, men ellers er problemet primært brugerne, ikke sandt? Nyhederne har alle dage været uinteressante. Filmz TV var et frisk pust, men blot en nyt medie til de uinteressante nyheder. Derfor kan det næppe overraske, at forummet også er blevet uinteressant, når de fleste brugere vælger at forlade sitet på grund af manglende interesse. Med andre ord: en spiral af interesseløshed.

+1
I'm your huckleberry...
Gravatar

#26 Driver 9 år siden

Uden at ville name-call'e eller lignende, så er der godt nok nogle herinde (MIG SELV INKL!), som da så absolut selv er skyld i, at den såkaldte gode stemning og tone må være væk.

En ting, er jo at komme med konstruktiv kritik som Wimmie gør og har gjort, men noget andet er godt nok denne nærmest forme for nedsabling en artikel møder gang på gang, når det ikke lige passer folk herinde - Det være sig især gossip-artiklerne, som der er stor utilfredshed omkring, men som sjældent bliver kommenteret på i en konstruktiv og sober tone, men derimod i, hvad der snarere ligner pattebarns-utilfredshed!

Daniel Radcliffe og Guardians of the Galaxy vs Teenage Mutant Ninja Turtles-trådene, er jo blot de seneste af en perlerække af tråde, hvori der på ufatteligt barnlig og usaglig vis, er blevet kastet mudder efter artikelmagerne bag.

Så der er så absolut andre end blot de nye driftsledere af Filmz, der burde kigge indad, feje for egen dør og tage deres ansvar for den dårlige tone.

Men god vind herfra, Wimmie.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#27 Lord Beef Jerky 9 år siden

Pécuchet (23) skrev:
At Benway & Co. har forladt anmelderstanden er en skam, bevares, men ellers er problemet primært brugerne, ikke sandt? Nyhederne har alle dage været uinteressante. Filmz TV var et frisk pust, men blot en nyt medie til de uinteressante nyheder. Derfor kan det næppe overraske, at forummet også er blevet uinteressant, når de fleste brugere vælger at forlade sitet på grund af manglende interesse. Med andre ord: en spiral af interesseløshed.


Jeg er faktisk enig. Brugerne skaber forummet - ikke nyhederne. Og nyhederne har nemlig altid (eller i hvert fald i de år, jeg har været med) kommet op for sent. Forskellen er blot, at de nu er skrevet dårligere end før, og skaber en del misforståelser med deres platte titler. Præcis ligesom anmeldelserne. Og artiklerne. Men forummet er brugerne. Men naturligvis - når resten daler i kvalitet, hopper nogle fra, og når nogle hopper fra, hopper nogle andre fra, og resultatet er præcis som du siger - en spiral der bevæger sig konstant ned af. Nu må vi jo bare vente og se. Forummet dør nok indenfor et par år, og så overlever filmz nok højest et par år mere end det, før al interesse for sitet er forsvundet fuldstændigt. Ærgerligt - men det er konsekvensen af at køre et site bestående af frivillig arbejdskraft som et amerikansk firma, der kun tænker økonomi.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#28 BN 9 år siden

Lord Beef Jerky (27) skrev:
Brugerne skaber forummet


Korrekt. Men kritikken fra de efterhånden mange utilfredse brugere retter sig jo heller ikke mod forummet. Kritikken går på nyheder, anmeldelser og artikler - ting, som redaktionen skaber.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#29 Lord Beef Jerky 9 år siden

#28 jo, det synes jeg også jeg nævner, men min pointe var sådan set, at forummet godt kunne leve uden redaktionen. De fleste fortsætter vel diskussioner i et andet forum. Facebook er nævnt, og her sørger ingen redaktion for filmrelaterede nyheder, artikler og anmeldelser.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: