Forstår ikke helt jer der siger P3 har meget varieret musikudbud. For mig virker det hele som to genrer: den irriterende danske stil eller amerikansk pop. Jeg hører selv meget P3, men som nævnt før, kan jeg slet ikke se det fantastiske ved De Sorte Spejdere. Mondo synes jeg dog er et hyggeligt program, men hende Iben (jaja, hun har da en god stemme og er en god vært) er godt nok milevidt fra at være den skarpeste kniv i skuffen. P3s morgenradio er mit foretrukne program, står endda af og til tidligere op for at høre det og med mine sovevaner siger det en del.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#22: det kommer jo meget an på hvad, og hvornår, du hører kanalen - f.eks er musikken i De Sorte Spejdere ofte helt fantastisk, og noget man overhovedet ikke hører andre steder - Voice, 100FM, Alfa osv. Derudover har de ofte spot på en lang række newcomers og små bands. Et godt program er også det elektriske barometer (hvis det stadig kører).
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hører mest P3, da det er den mindst dårlige kanal. Kan modsat de fleste her, ikke fordrage De sorte spejdere. Anders lund er meget lidt sjov og Bregnholdt prøver jo bare at være en dårlig kopi af ham :( Huxi er bare for popsmart, så Mondo dutter heller ikke. Mads og monopolet er derimod udemærket underholdning. Forresten giver jeg ret i, at Kanonkongen prøver for meget at være sjov, hvilket han overhovedet ikke er. Synes efterhånden de allesammen går mere op i at være smarte og kendte, end at lave god radio. Det kunne være at de skulle ansætte Anja Pil Overby fra Musikprogrammet, nu hvor de har nedlagt det. Hun har musikforstand og fremlægger ting på en god, nede på jorden måde :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#23 - vil give dig ret i at Det Elektriske Barometer (ja, det kører stadig) har 'anderledes' musik og jeg hører sjældent De Sorte Spejdere, så det ved jeg ikke der :) Men kan godt være der spilles mere varieret på P3 end på andre kanaler, det er bare virkelig trist for de andre kanaler så...
Jeg har lagt mærke til at der er spot på mange newcomers, men mit syn på dansk musik er bare ret pessimistisk og jeg synes at det hele lyder ret ens, så det adskiller sig ikke.
Men som skrevet, så hører jeg selv meget P3, helt slemt er det ikke :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er også til P3, som er suværene herhjemme... Milling, Mondo, De sorte spejdere og RioBravo er alle glimrende underholdning, på hver deres måde, og så spiller de noget rigtig fed og varieret musik om natten, hvor jeg ligger og flakker rundt på de danske landeveje...
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
#21 SpielbergFreak 18 år siden
#22 lagoni 18 år siden
#23 filmz-vassago 18 år siden
#24 Åkepool 18 år siden
Huxi er bare for popsmart, så Mondo dutter heller ikke. Mads og monopolet er derimod udemærket underholdning.
Forresten giver jeg ret i, at Kanonkongen prøver for meget at være sjov, hvilket han overhovedet ikke er.
Synes efterhånden de allesammen går mere op i at være smarte og kendte, end at lave god radio.
Det kunne være at de skulle ansætte Anja Pil Overby fra Musikprogrammet, nu hvor de har nedlagt det.
Hun har musikforstand og fremlægger ting på en god, nede på jorden måde :)
#25 lagoni 18 år siden
Jeg har lagt mærke til at der er spot på mange newcomers, men mit syn på dansk musik er bare ret pessimistisk og jeg synes at det hele lyder ret ens, så det adskiller sig ikke.
Men som skrevet, så hører jeg selv meget P3, helt slemt er det ikke :)
#26 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH