Gravatar

#1 icetea 18 år siden

Hvad er jeres favorit radio station :)?

Efter at have hørt Radio ABC første gang her i sommerferien da jeg var i sommerhus, må jeg klart sige at den slår ALT. Virkelig fedt musik der bliver spillet synes jeg, lige min smag, det meste af det =) sådan noget dance, trance agtigt noget.

http://www.radioabc.dk/

P3 er også fin, blot noget kedeligt musik der tit bliver spillet. The Voice der er for meget af det samme.
Gravatar

#2 filmz-bullettooth 18 år siden

Morgenhyrderne om morgenen 100FM, på vej på arbejde..(desvære slut idag)
De sorte spejdere på P3 på vej hjem fra arbejde....sort sort humor og ok musik.

Ellers syntes jeg ikke der er så meget at byde på..... når jeg kører op gennem jylland er det godt nok nogle mærkelige lokalstationer man støder på...uhauha!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#3 fubar 18 år siden

p3 når der er de sorte spejdere

ellers radio2 pga deres musik, der hovedsagligt er 80'er og 90'er rock. U2, Dire Straits, osv
Gravatar

#4 Pytter 18 år siden

p3, de tør spille noget fed udfordrene musik, alle andre stationer er kraftedme så lamme, de er bange for at skræmme deres lyttere væk hvis de spiller en lille guitar solo.
Vi hører radio 2 på arbejdet, den er okay, der spiller de også nogle lækre sange ind imellem. Men ikke noget som man ikke har hørt før. Det er den samme Jukebox med 30 sange der kører igen hele tiden.
Det skal siges at jeg hører Rock og Funk.
Viva la Led Zeppelin!
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#5 elwood 18 år siden

Politi Radio.

Især programmet Husspetakle synes jeg er underholdene 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 filmz-Bruce 18 år siden

SIRIUS SATELLITE RADIO

En eksklusiv reklamefri satellit radio, med en kanal dedikeret til Bruce Springsteen og hans E Street Band. Premiere igår og fortsætter til marts 2008.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 filmz-Narniabæver 18 år siden

The Voice og VLR
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#8 filmz-grev_michal 18 år siden

Faktisk også Sirius for mig, jeg lytter dog til den lidt mere banale genre i form af Howard Stern
Gravatar

#9 davenport 18 år siden

Hører kun P3, hvilket driver kæresten til vanvid.
"De snakker hele tiden"
Spejderne er fedt, og det er ligesom en tvserie, på en måde.
Gider ikke de der amatørstationer med reklamer.

Vi havde engang noget der hed Kolding Nærradio, og jeg vågner stadig nogle gange badet i sved, mens jeg har fået "Hjem Til Århus" ind på den mentale heavy rotation...

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 filmz-vassago 18 år siden

Hører også kun P3, mest pga de mange fede programmer der kører, og ikke mindst har kørt. For tiden er det morgenudsendelserne, De sorte spejdere og Monopolet. Der er bare ingen der kan være med på P3s niveau.

Så dog gerne at de udvidede deres arkivadgang lidt mere, så man kunne hente hele gamle udsendelser, vil gerne have fat i det med Selvsving og Gramsespektrum.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: