Gravatar

#11 filmz-saku 18 år siden

naar jeg koerer bil hoerer jeg udelukkende P1

Gravatar

#12 davenport 18 år siden

Du veksler ikke lige med lidt P2? Altså for adspredelsens skyld? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 dyg 18 år siden

Hører næsten aldrig radio, når jeg endeligt gør, så er det for det meste p3.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 HonoDelLoce 18 år siden

Uh, som ivrig P3-lytter hver eneste dag var det jo en stor glæde, da De Sorte Spejdere blev til et hverdags-program - især efter, at MonkeyBusiness blev lukket..

Udover det synes jeg at RioBravo for tiden også er et rigtigt godt bud på et fedt formiddagsprogram..

Jeg kan til gengæld bare ikke snuppe Kanonkongen, der prøver lidt for hårdt på at være sjov..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 icetea 18 år siden

#5 Hehe :)

#14 Er faktisk enig med dig ang. kanonkongen, de prøver for meget.
Gravatar

#16 davenport 18 år siden

Ang. P3. Jeg synes Milling er blevet bedre at lytte til. Førhen var han for overgearet. Man skulle tro han var på speed, men det er nedtonet og det er rart.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 El vez 18 år siden

#6 Hvad sker der til marts? Så gider de bare ikke mere, eller?

Jeg hører ikke meget radio, men når jeg gør, lytter jeg gerne til Radio Nova, en hyggelig fransk radiostation der spiller off-chart afslappende electronisk, pop, reggae - rigtig godt at have i baggrunden.
http://www.novaplanet.com/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#18 filmz-Bruce 18 år siden

#17 Nej Sirius har mange kanaler. De opretter blot en eksklusiv Springsteen kun til hans musik, med interviews etc. som kører hele turneen ud.

Kan checkes ud her
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#19 filmz-saku 18 år siden

#12 nej p2 er efter min mening forfaerdelig.
Gravatar

#20 NightHawk 18 år siden

Hører kun P3. Man er fri for alt det ligyldige reklamelort, man blir loaded med ny og meget varierende musik, modsat fx. Radio 100FM, der åbenbart kun har 30 numre fra the Voice overskudslager liggende, og så har P3 to af de bedste programmer pt, imo.

Ynlingsprogrammer på P3 :

De Sorte Spejdere - De er geniale, så er det sagt!

Mondo, med Huxi og Iben, hvor sidstnævnte, ud over at være en lækker babe, nok har den mest behagelige stemme overhovet. Elsker hendes latter, btw og kemien imellem de to værter. Næsten ligså genialt som "De Sorte Spejdere".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: