Der er også The hitchhikers guide to the galaxy, Idiocracy og True Romance - Altså et par personlige favoritter. Har lavet et blog indlæg inspireret af denne tråd med fede åbninger:
Det har du ret i. Men jeg foretrækker, at denne tilføjelse er med, fordi den er med til at give Ringen "personlighed" eller vise dens selvstændige kraft.
jeg foretrækker bare at se EXTENDED af FELLOWSHIP da jeg mener at biografversionen var for kort.
[url= on hvorfor har vi ikke nævnt den her endnu, komik på højt plan 8-)[/url]
Uhh ja - jeg har aldrig rigtig fået set de film - kun nummer 3 - men OSCAR uddelingen er en klasikker og kun Frank Drebin kan forpure det hele (well rachel i have a wonderfull evening) - og jeg elsker linjen "we are here to stop a catastrophy" hvortil svaret er "you are too late" - eller noget i den retning
#51 OxxY 14 år siden
YUSS! Åbningen gør at filmen blir hævet fra ringe til middelmådig guilty pleasure :D
#52 Svagin 14 år siden
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2010/10/verdens...
#53 Bates 14 år siden
Short Cuts åbningsscene er også ganske fin.
#54 Mark Malmstrøm 14 år siden
jeg foretrækker bare at se EXTENDED af FELLOWSHIP da jeg mener at biografversionen var for kort.
#55 Mark Malmstrøm 14 år siden
#56 filmz-ab 14 år siden
#57 Svagin 14 år siden
#58 filmz-jonasgr 14 år siden
Caché:
Closer:
Michael Clayton:
'Cause I'm evil"
#59 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#60 Mark Malmstrøm 14 år siden
Uhh ja - jeg har aldrig rigtig fået set de film - kun nummer 3 - men OSCAR uddelingen er en klasikker og kun Frank Drebin kan forpure det hele (well rachel i have a wonderfull evening) - og jeg elsker linjen "we are here to stop a catastrophy" hvortil svaret er "you are too late" - eller noget i den retning