#23 Hæ, hæ. Jeg burde nok have formuleret det "...er titler som pirrer min nysgerrighed".
Alle er forøvrigt ret gode film IMO særlig "Discreet Charm" og "Alfredo Garcia".
The Devil Wears Prada måske knap så meget, omend Meryl Streep spiller virkelig godt, og Anne Hathaway er ualmindelig nuttet (hvilket måske er en lidt overflødig kommentar: Hvornår var Streep dårlig og Hathaway grim?). :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Alle er forøvrigt ret gode film IMO særlig "Discreet Charm" og "Alfredo Garcia".
Det er mange år siden jeg selv har set dem. Jeg husker desværre kun 'The Killing of a Chinese Bookie', 'Bring Me the Head of Alfredo Garcia' og 'The Discreet Charm of the Bourgeoisie' svagt. Så det vil nok ikke være fair at bedømme dem derudfra. ... 'They Shoot Horses, Don't They?' gjorde et stærkt og positivt indtryk på mig, da jeg så den i sin tid, så den husker jeg lidt bedre. Hvad angår den eneste nye/nyere film af de fem, så synes jeg, at 'The Devil Wears Prada' var middelmådig som film betragtet, men ........
Killer Klowns From Outer Space Leprechaun Back 2 Da Hood Puppet Master Vs. Demonic Toys Don’t Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood Mega Shark vs. Giant Octupus Children Shouldn't Play with Dead Things I Spit on Your Corpse, I Piss on Your Grave
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#21 filmz-Bruce 15 år siden
#22 TP-DK 15 år siden
#23 BN 15 år siden
Okay, så er jeg rolig. ;-)
#24 Benway 15 år siden
The Devil Wears Prada måske knap så meget, omend Meryl Streep spiller virkelig godt, og Anne Hathaway er ualmindelig nuttet (hvilket måske er en lidt overflødig kommentar: Hvornår var Streep dårlig og Hathaway grim?). :)
#25 BN 15 år siden
Det er mange år siden jeg selv har set dem. Jeg husker desværre kun 'The Killing of a Chinese Bookie', 'Bring Me the Head of Alfredo Garcia' og 'The Discreet Charm of the Bourgeoisie' svagt. Så det vil nok ikke være fair at bedømme dem derudfra. ... 'They Shoot Horses, Don't They?' gjorde et stærkt og positivt indtryk på mig, da jeg så den i sin tid, så den husker jeg lidt bedre. Hvad angår den eneste nye/nyere film af de fem, så synes jeg, at 'The Devil Wears Prada' var middelmådig som film betragtet, men ........
Tjah ... :-)
#26 Herrguth 15 år siden
Being John Malkovich
Dr. Horrible's Sing-Along Blog
#27 jessup 15 år siden
If....
Sssssss
#28 davenport 15 år siden
#29 jessup 15 år siden
#30 Lord Beef Jerky 15 år siden
Leprechaun Back 2 Da Hood
Puppet Master Vs. Demonic Toys