Sad lige og surfede efter en billig I've Loved You So Long...
Så kom jeg i tanke om, at det nok er en af de fedeste filmtitler, jeg nogensinde har hørt. Har ikke set filmen, så er forholdsvis uberørt af handlingen...
Så kom jeg selvfølgelig lige til at tænke på en top5...:) Vi taler kun titlen i sig selv, helt og aldeles uafhængig af filmen
1: Buddha Collapsed Out of Shame(nyere iransk film) <<< klart den fedeste. Så meget betydning kan ligges i den(har ikke set filmen, men venter på den med posten
2: I've Loved You So Long <<< jaja, inderst inde er jeg en tøs med hang til drama, kærlighed og nostalgi...:)
3: Au Revoir, Les Enfants <<< købte mest af alt filmen på grund af titlen ude at ane, hvad var det. Det oser sorg og drama.
4: When The Last Sword Is Drawn <<< igen...nostalgisk titel, der signalerer drama. Jeg husker filmen som temmelig kedelig, men jeg tror måske, jeg ville kunne lide den nu.
5: There Will Be Blood <<< noget med blood...det er altid godt. Desværre skuffede filmen mig lidt.
Beneath the Valley of the Ultra-Vixens Close Encounters of the Third Kind Fear and Loathing in Las Vegas The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
#1 Skeloboy 15 år siden
Så kom jeg i tanke om, at det nok er en af de fedeste filmtitler, jeg nogensinde har hørt. Har ikke set filmen, så er forholdsvis uberørt af handlingen...
Så kom jeg selvfølgelig lige til at tænke på en top5...:)
Vi taler kun titlen i sig selv, helt og aldeles uafhængig af filmen
1: Buddha Collapsed Out of Shame(nyere iransk film) <<< klart den fedeste. Så meget betydning kan ligges i den(har ikke set filmen, men venter på den med posten
2: I've Loved You So Long <<< jaja, inderst inde er jeg en tøs med hang til drama, kærlighed og nostalgi...:)
3: Au Revoir, Les Enfants <<< købte mest af alt filmen på grund af titlen ude at ane, hvad var det. Det oser sorg og drama.
4: When The Last Sword Is Drawn <<< igen...nostalgisk titel, der signalerer drama. Jeg husker filmen som temmelig kedelig, men jeg tror måske, jeg ville kunne lide den nu.
5: There Will Be Blood <<< noget med blood...det er altid godt. Desværre skuffede filmen mig lidt.
#2 Tommy Kristensen 15 år siden
A Guide to Recognizing Your Saints
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
Il buono, il brutto, il cattivo
#3 frankdrebin 15 år siden
Close Encounters of the Third Kind
Fear and Loathing in Las Vegas
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
#4 chronaden 15 år siden
#5 Skeloboy 15 år siden
#6 frankdrebin 15 år siden