Before the Devil Knows You're Dead A Very Long Engagement
Dette er to titler som i sin tid gav mig lyst til at se filmene. Alene når man ser titler kan man få associationer til mange ting, med andre den sætter de "små grå" i gang og pirrer min nysgerrighed. Brick er også en enkelt og fed titel som har noget minimalistisk over sig, men som alligevel kan betyde en masse forskellige ting. Shattered Glass er også en ret fed titel, når man kender historien. Filmen er så i øvrigt forholdvis god.
Med andre ord er det ikke nødvendigvis mærkelige/sjove titler som jeg synes er de fedeste.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#31 filmz-jonasgr 15 år siden
A Very Long Engagement
Dette er to titler som i sin tid gav mig lyst til at se filmene. Alene når man ser titler kan man få associationer til mange ting, med andre den sætter de "små grå" i gang og pirrer min nysgerrighed.
Brick er også en enkelt og fed titel som har noget minimalistisk over sig, men som alligevel kan betyde en masse forskellige ting.
Shattered Glass er også en ret fed titel, når man kender historien. Filmen er så i øvrigt forholdvis god.
Med andre ord er det ikke nødvendigvis mærkelige/sjove titler som jeg synes er de fedeste.
'Cause I'm evil"
#32 Topmajorz 15 år siden