Jeg ved nu ikke helt, om jeg selv ville kategorisere Borat som en feel good-film! Måske nærmere end "den-er-så-pinlig-at-jeg-ikke-kan-holde-ud-at-se-den" film.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Når jeg er helt nede, så hjælper Knocked Up altid. Den er bare så sjov og charmerende, at jeg ikke kan andet end glemme mine egne problemer for en lille stund.
Its structural perfection is matched only by its hostility
Foruden nogen af de nævnte er Italian Job og Oceans 11 begge feelgood film for mig, der er bare et eller andet ved en totalt overdrevet smartass heist-film.
Og så selvfølgelig Emporers New Groove, enten på dansk eller engelsk afhængig af humøret, syntes det er vildt imponerende at det er vidt forskellige scener der er mest sjove på dansk og på engelsk.
Jeg ved nu ikke helt, om jeg selv ville kategorisere Borat som en feel good-film! Måske nærmere end "den-er-så-pinlig-at-jeg-ikke-kan-holde-ud-at-se-den" film.
Den mening er jeg med på :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#21 Yoda 14 år siden
#22 Tommy Kristensen 14 år siden
#23 Yoda 14 år siden
Helt enig! En suveræn film, en klassiker i sin genre, og én af mine absolutte Bill Murray-favoritter. Det er Harold Ramis, når han er bedst.
#24 Muldgraver 14 år siden
#25 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 aero 14 år siden
#27 MOVIE1000 14 år siden
man sidder allerede med et smil fra starten :)
The hangover
en film der er dejlig afslappende og man får en del smågrin :)
#28 OxxY 14 år siden
Og så selvfølgelig Emporers New Groove, enten på dansk eller engelsk afhængig af humøret, syntes det er vildt imponerende at det er vidt forskellige scener der er mest sjove på dansk og på engelsk.
#29 Skeloboy 14 år siden
Men der er ikke noget, der får en i bedre humør end et [url= Audrey Hepburn-smil[/url]
#30 Åkepool 14 år siden
Den mening er jeg med på :)