Gravatar

#31 PredatorX 14 år siden

Åkepool (30) skrev:
Yoda (21) skrev:

Jeg ved nu ikke helt, om jeg selv ville kategorisere Borat som en feel good-film! Måske nærmere end "den-er-så-pinlig-at-jeg-ikke-kan-holde-ud-at-se-den" film.

Den mening er jeg med på :)

Jeg har det nu meget godt med mig selv efter at have set hans producer nøgen... Så lidt feel-good stemning er der forhåbenlig til de fleste hehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#32 evermind 14 år siden

Little Shop of Horrors (1986) er sgu altid go' gas.

Og The Boat that Rocked er også en rigtig hyggespreder.

"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#33 dyg 14 år siden

@Evermind - You rock! Little Shop of Horrors er fantastisk, intet mindre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#34 elwood 14 år siden

#28 Kommer an på om du mener den nye eller gamle Occeans, må sige den gamle er farvoritten her, men den nye er et flot remake, med et fedt cast.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#35 evermind 14 år siden

#33 Yes, den er skøn! Og jeg elsker musikken; har også soundtracket herhjemme, så det lige kan ryge på en tur, når jeg føler mig som en Mean Green Mother From Outer Space! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#36 evermind 14 år siden

Og så er der jo også et par andre skønne uhøjtideligheder, der altid kan lokke et smil frem:

Army of Darkness

Anchorman
Gravatar

#37 danschier.dk 14 år siden

Dumb and dumber får mig altid til at grine.

og så kom jeg til at sætte kingpin på igår. Denne joke for mig altid til at trække på smilebåndet, lig meget hvilke humør jeg er i:

Gravatar

#38 Åkepool 14 år siden

danschier.dk (37) skrev:
Denne joke for mig altid til at trække på smilebåndet, lig meget hvilke humør jeg er i:

Det er også en fed scene, men hele filmen er intet mindre end fantastisk :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: