Inden sin død i juli sidste år gav Marlon Brando tilladelse til, at spiludviklerne bruger hans karakter såvel som stemme til spillet. Ligesom i filmen er mafiabossen Vito Corleone omgivet af sin farverige familie blandt andet sønnerne Sonny Corleone og Tom Hagen.
Han er adopteret, men siger Brando ikke på et tidspunkt at han altid har betragtet ham som en søn (eller er det Michael der siger at han altid har betragtet ham som en bror?).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg mener nu også at de bare har taget Tom til sig, og mener det er Michael der siger det med bror i en samtale med en anden. Man ser den for sjældent!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 MadMartigan 20 år siden
Mafiastjerner på spil
Inden sin død i juli sidste år gav Marlon Brando tilladelse til, at spiludviklerne bruger hans karakter såvel som stemme til spillet. Ligesom i filmen er mafiabossen Vito Corleone omgivet af sin farverige familie blandt andet sønnerne Sonny Corleone og Tom Hagen.
Er Tom Hagen nu også en ægte Corleone...?
#2 chandler75 20 år siden
#3 MadMartigan 20 år siden
Jeg mener det er Michael der siger at hans far altid har betragtet ham som sin søn...
#4 chandler75 20 år siden
#5 myggen 20 år siden
#6 davenport 20 år siden
Man ser den for sjældent!
#7 mr gaijin 20 år siden
#8 filmz-Bruce 20 år siden
#9 filmz-gimleno1 20 år siden
#10 HelmerJ 20 år siden