Gravatar

#21 elwood 15 år siden

Hvis Avenue Q var der over var jeg straks hoppet på den, den gad jeg godt og opleve 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 Winniepooh 15 år siden

En weekend i London er blevet en årligt tilbagevendende tradition for manden og jeg og jeg kan varmt anbefale følgende:

Musicals: Wicked, Phantom og Mamma Mia som jeg alle har set mere end en gang i London. Chicago og Hairspray er også gode.

Nem og billig frokost: Pret a manger en kæde med sandwiches, salater og lign. der er spredt over hele byen.

Super lækker kvali mad:

The Ledbury i Notting Hill.

Denne gang skal vi selv på London movie museum hvor vi ikke har været før.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#23 The Insider 15 år siden

Stamford Bridge :-)

I øvrigt - hvis du flyver fra Heathrow, når du skal hjem igen, så tjek deres bitte HMV ud. Jeg var derovre i maj, og til min store overraskelse var SAMTLIGE titler ca. en håndfuld pund billigere i deres lufthavnsshop. Det fungerer jo fuldstændig modsat i Kastrup, hvor alt er meget dyrere, men hvis det er tidens største titler, du er ude efter, så har de dem også i lufthavnen, og så er der mange penge at spare.
War. War never changes.
Gravatar

#24 Herrguth 15 år siden

Jeg kan anbefale Movieum der ligger tæt ved London Eye. Det er et filmmuseum, og jeg synes det var meget interessant og en ret sjov oplevelse.

Af de musicals jeg har set derovre, kan jeg varmt anbefale Lion King, Wicked og især We Will Rock You.

Derudover synes jeg at Camden Town er en spændende bydel at ose rundt i i nogle timer.

Convent Garden er også enormt hyggeligt, især om aftenen.

Det er rigtig hyggeligt at gå tur i Hyde Park.

Jeg kan nu også godt lide at tage en lille tur i Harrods. Det er en speciel oplevelse og ret hyggeligt.

Edit: Ser lige at "hyggeligt" nok er kodeordet for mine ture i London. ;D
Gravatar

#25 Kruse 15 år siden

The Insider (23) skrev:
Stamford Bridge :-)

Han ledte efter noget der var VÆRD at se, så dit forslag duer ikke helt ;)
Emirates Stadium derimod... :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#26 The Insider 15 år siden

#25, jamen, hvis man besøger London, er der vel ikke grund til at besøge en fransk forstad ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#27 mr gaijin 15 år siden

#26 Sagde du noget? Det kunne jeg desværre ikke høre for min egen jublen over Arsenals topplacering i tabellen :p
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#28 Tommy Kristensen 15 år siden

Corgan (20) skrev:
Hmmm... jeg tror du har været meget heldig så. Hver gang jeg har været i det område, har der været proppet med mennesker. Men nu skal det siges at jeg oftest har været der i weekenderne, efter arbejdet eller i frokostpausen, hvilket sikkert er tidspunktet hvor der er flest mennesker.

Jeg var der hver dag en lille uge sidst jeg var derovre - og der var mange mennesker, men stadig mindre overrendt end f.eks Århus gågade. Masser af plads i butikkerne, og man gik lige ind og fik den hjælp man skulle have.
Gravatar

#29 gi-jones 15 år siden

Er ikke så bekymret over at der er mange mennesker. Jeg skal på ferie. Har ikke travlt.

#25, #26: Er det et problem hvis jeg var nød til at google Stamford Bridge for at finde ud af hvad det var? :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#30 mr gaijin 15 år siden

#29 Nej, du skal ikke lytte til os fodboldfjolser :)
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: