Jeg lejede forleden Infernal Affairs. Jeg var lidt nervøs for den, på trods af sine gode reviews, da jeg flere gange har været uheldig med asiatiske film. En af dem har blandt andet været Tube, som jeg synes var helt forfærdelig. Skuespillet var efter min mening overspillet, og karakterne blev nærmest komiske (ved ikke om det har været intentionen, men jeg tvivler).
Infernal Affairs skuffede dog ikke på nogle måder, en absolut genial og gennemført thriller! Derfor vil jeg høre om nogle kan anbefale nogle film, som ligger sig kvalitets og udtryksmæssigt op ad Infernal Affairs. Gerne med forslag til, hvilke dele af Asien jeg/man skal kigge efter, hvis man ønsker den slags film :)
Hvis du kigger lidt længere tilbage på tagwallén kan du se at der er en der søger anmelderer til hans side [asiatiske film] kan huske at jeg var inde på siden og kigge lidt, ret gennemført [ikke at jeg er den store fan af "genren" (læs:aner ikke hvad jeg snakker om // idiot] kan desværre ikke lige huske url
#1 Mose 21 år siden
Infernal Affairs skuffede dog ikke på nogle måder, en absolut genial og gennemført thriller! Derfor vil jeg høre om nogle kan anbefale nogle film, som ligger sig kvalitets og udtryksmæssigt op ad Infernal Affairs. Gerne med forslag til, hvilke dele af Asien jeg/man skal kigge efter, hvis man ønsker den slags film :)
På forhånd tak.
#2 ks 21 år siden
Ellers prøv koreanske film, som fx Friend (Chingoo), Joint Security Area og Oldboy.
#3 filmz-maban 21 år siden
#4 Skum 21 år siden
#5 El vez 21 år siden
#6 JannikAnd 21 år siden
Den kan ikke lejes/købes i danske kæder, men du kan evt. købe den her.
#7 filmz-Bruce 21 år siden