Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 15 år siden

Fyr løs!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 Åkepool 15 år siden

Øøøh, pas.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 MuManden 15 år siden

Øhh Avatar...?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#4 wimmie 15 år siden

"A Beatiful Mind" og "Shakespeare in Love" er mine bud...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 jessup 15 år siden

Pulp Fiction - satte en bølge igang i amerikanske film med nulpoint samtaler og evige referencer til tidligere c - film.
This is just until June
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 15 år siden

Vildt at der kommer bud. Jeg sad i går i 5 minutters tid, og overvejede om jeg rent faktisk kunne finde på nogen, eller bare komme med en titel, der ville være sjov at fyre af i denne sammenhæng. Jeg måtte dog give op.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 Twister 15 år siden

mit bedste bud lige her på sekundet må være Mulholland Drive. Lynch formår virkelig at skildre "en drømmeverden" 100% perfekt. Har aldrig set sådan en fantastisk skildring af en drøm/mareridt i filmmediet. Samtidig bevirker det dog at jeg synes filmen tit er noget juks som totalt dropper alle regler for hvad man må og ikke må som film. Dvs. at jeg anerkender Mulholland drive som et mesterværk men samtidig synes den er "lidt dårlig" fordi den gør det den skal så fandens godt (men det den skal egner sig ikke rigtigt til film, IMO). Hvis det da giver nogen mening (ved godt det lyder lidt kringlet)? :P
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8 Doom 2: Hell on Earth 15 år siden

Mulholland Drive: Film der er så dårlige, at de er dårlige. Rigtigt dårlige.
Doctor Last Warning
Gravatar

#9 runehansen76 15 år siden

2001: a space oddysey! når man ved hvad der ligger bag al symbolikken er den fed - men prøv lige at få kæresten med på at se den!! ;)
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 15 år siden

#9 Hun kunne nu meget godt li' den.

Skriv ny kommentar: