Gravatar

#21 Jay El 21 år siden

Disneyklassikerne fås til 130 kr. hos Fona 2000 og 139 kr. hos Laserdisken - dem der stadig er i handlen selvfølgelig. Så hvis det ikke er billigt nok, så vil jeg da godt vide hvor langt ned de så skal.

Star Trek-serierne er ganske rigtigt noget dyre, men så vidt jeg ved, så er flere af sæsonerne udgået, og hvor fedt er det lige at købe nogle sæsoner til 300-400 kr. hvis man ikke kan få hele serien?

Så vidt jeg ved, så kan man dog få begge dele uden dansk tekst væsentligt billigere.
Men man kan jo også bare købe de danske udgaver og betragte det som en investering. Jeg har læst at visse Disneyklassikere sælges for ca. 1000 kr./stk. Køb to og gem den ene til senere, hvor den så kan sælges med fed fortjeneste. Nej det er ikke noget jeg selv har praktiseret, jeg har nok i at købe til mig selv.
Gravatar

#22 Hive 21 år siden

Jeg slutter mig til dem der mener at Star Trek serierne er alt for dyre... vil selv gerne have DS9, men vil bestemt ikke betale prisen.

Derudover er jeg en af dem jon nævner som gerne vil have LOTR extended - men som ikke har lyst til at betale for alle de mange timers ekstramateriale.

Jeg ville heller ikke klage hvis box set som Indiana Jones og Godfather blev sat ned...
Gravatar

#23 filmz-Bruce 21 år siden

Må tilstå jeg kun er tiltrukket af HBO serierne. Synes deres serier er forrygende kvalitet. Jeg har ikke set fjernsyn i over 2 år (ok jeg ser Disneysjov med min datter!).

Priserne er latterlige herhjemme. En sæsonpris skal netop ned i omkring 349-399 kroner. Så vil der til gengæld også komme mere gang i omsætningen herhjemme, istedet for at man giver 65$ for en sæson på DVDPacific.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#24 filmz-herskegut 21 år siden

Lotr kan altså fåes til 500kr, for alle 3.
Det er så EE boxene, men det er sgu billigt.. køb dem hos choices direct :) Det er godt nok uden dk subs.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#25 Hive 21 år siden

Problemet er bare at jeg gerne vil have danske subs. :)

Jeg har faktisk kun købt én film uden danske subs, og det var fordi jeg ikke kunne finde den med (Usual Suspects)...
Gravatar

#26 Michael Andersen 21 år siden

"Film, der skal ned i pris, før I køber.

Alle. Jeg har ikke købt en dvd til fuld pris i årevis - fordi kan man vente omkring 3-6 måneder, kan man næsten altid et eller andet sted finde filmene til det halve af udgivelsesprisen. Det kan godt være fordi jeg er på SU, men jeg vil hellere vente lidt og så få to film for en films pris :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#27 Yoda 21 år siden

Amen to that ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#28 evermind 21 år siden

Hell yeah! :) Det er også sjældent, jeg køber en dvd til ny-pris. Synes dog ofte, det er muligt at finde de nye film billigt hos internetforhandlere som cd-wow og Club Raccoon... og så kan det jo godt ske, at der ryger noget forholdsvis nyt i kurven.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#29 filmz-sanjo 21 år siden

Har faktisk heller aldrig købt film lige nå de kommer ud. Betale 200-250 kr for som regel en 1-discs udgave er lidt for dyrt. Hellere vente som Michael også siger
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#30 lagoni 21 år siden

#17 - jeg købte min Godfather boks R2 til ca 180 kr hos cd-wow. Et særtilbud, men de findes :)

Enig med #26. Jeg tror aldrig jeg har købt en dvd, lige da den udkom (bortset fra Elephant, men den kostede kun 65 kr), jeg kan som regel sagtens vente. Men jeg så specielt gerne Alien Quadroligy blive nedsat snart.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: