Apropos DiCaprio diskussionen tror jeg meget af folks billede af ham handler om den i mine øjne fejlslagne markedsføring af The Beach som en DiCaprio "vehicle". Rent faktisk er det en rimeligt hardcore film, men man blev så træt af plakater med Leo i bar overkrop ovenpå Titanic... Men reelt set har han jo igennem hele sin karriere gået uden om "vehicle" film, altså film bygget op omkring hans image, og valgt film af kvalitetsinstruktører og/eller stærke ensemblecasts. Hvor mange andre skuespillere kan prale af at have arbejdet med Cameron, Luhrman, Boyle, Scorsese, Spielberg og Woody Allen?
"I'm not a witch I'm not a witch!" Sir Bedevere: But you a dressed like one "They dressed me up like this!" ... You know the rest ... summa summarum I do not weigh the same as a Duck, therefore I am not made of wood! ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Du kan ikke tale for din syge moster, men jeg ønsker derimod heller ikke, at du bøjer dig i støvet, for every time I try to talk to someone it's "sorry this" and "forgive me that" and "I'm not worthy"... :)
Hovda. Glemte helt Texax Chainsaw Massacra (Den originale) Har set den et par gange og den kryber bare ik ind under huden på mig. Syntes den er SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅD.
#111 filt 20 år siden
#112 filmz-kaotmus 20 år siden
#113 filmz-kaotmus 20 år siden
#114 filt 20 år siden
#115 e-male 20 år siden
#116 JannikAnd 20 år siden
WITCH! He's a witch!!!
#117 e-male 20 år siden
Sir Bedevere: But you a dressed like one
"They dressed me up like this!"
...
You know the rest
...
summa summarum I do not weigh the same as a Duck, therefore I am not made of wood! ;)
#118 danschier.dk 20 år siden
#119 JannikAnd 20 år siden
Du kan ikke tale for din syge moster, men jeg ønsker derimod heller ikke, at du bøjer dig i støvet, for every time I try to talk to someone it's "sorry this" and "forgive me that" and "I'm not worthy"... :)
#120 lasse78 20 år siden
Har set den et par gange og den kryber bare ik ind under huden på mig. Syntes den er SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅD.