#19 - Bare rolig, jeg er også meget fascineret af succesen - og dømt efter den store succes den har gået verden over, så tvivler jeg stærkt på vi er de eneste! :)
Derudover vil jeg godt skrive mig på "Passion of the Christ er overvurderet" listen, for jeg kan simpelthen ikke se, hvad der skulle være så godt ved den film. Ja, den er da flot fotograferet og har fantastisk skuespil - men jeg kedede mig simpelthen så utrolig meget, at jeg både gabte, vendte og drejede mig og gik en mindre tur rundt i lokalet undervejs.
#18: enig, Boondock Sucks. Braveheart er også noget skrammel, men det er vel efterhånden universelt anerkendt.
Nåja, og så synes jeg at (bioversionen af) Fellowship of the Ring var lidt kedelig og alt for lang - og at der kun var enkelte af de ekstra scener i extended cut af Two Towers, der var værd at se. Ikke at jeg hader dem, men jeg er klart mindre begejstret end alle andre, jeg kender.
#1 - jeg har aldrig fået set Legendernes Tid færdig, så burde nok ikke dømme den, men jeg er nok enig i "påtaget overdramatisk og sentimentalt". Kan ikke engang huske om Brad Pitt var lækker deri :)
Ikke ligefrem en film jeg hader, men har svært ved at forstå mine venners fascination af PotC. Ja, den var da sjov eførste gang, men anden gang virker den bare fjollet. Og lille Orlando er jo ikke engang lækker deri :)
Snakkede kommende biograffilm med en ven for noget tid siden, han glædede sig bare helt fantastisk til Stealth og Herbie-filmen...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Alle elsker tilsyneladende Battle Royale og Saw. Jeg synes, de stinker.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 ks 20 år siden
Derudover vil jeg godt skrive mig på "Passion of the Christ er overvurderet" listen, for jeg kan simpelthen ikke se, hvad der skulle være så godt ved den film. Ja, den er da flot fotograferet og har fantastisk skuespil - men jeg kedede mig simpelthen så utrolig meget, at jeg både gabte, vendte og drejede mig og gik en mindre tur rundt i lokalet undervejs.
#22 filmz-kaotmus 20 år siden
Nåja, og så synes jeg at (bioversionen af) Fellowship of the Ring var lidt kedelig og alt for lang - og at der kun var enkelte af de ekstra scener i extended cut af Two Towers, der var værd at se. Ikke at jeg hader dem, men jeg er klart mindre begejstret end alle andre, jeg kender.
#23 jessup 20 år siden
#24 Yoda 20 år siden
Jeg tøver da ej heller med at placere "Fight Club", "The Game" og "Se7en" på piedstaler.
Og film som f.eks. "Black Rain", "Blade Runner", "Alien" og "Black Hawk Down" af Scoot er intet mindre end eminente.
Desuden har jeg da også et svagt hjerte for både "Legend" og "Gladiator"
#25 filt 20 år siden
#26 Yoda 20 år siden
Din lille krakiler ;-)
#27 lagoni 20 år siden
Ikke ligefrem en film jeg hader, men har svært ved at forstå mine venners fascination af PotC. Ja, den var da sjov eførste gang, men anden gang virker den bare fjollet. Og lille Orlando er jo ikke engang lækker deri :)
Snakkede kommende biograffilm med en ven for noget tid siden, han glædede sig bare helt fantastisk til Stealth og Herbie-filmen...
#28 dyg 20 år siden
#29 Herrguth 20 år siden
Og desuden vil jeg da også lige skrive mig på listen til ikke at kunne "Gladiator". BWADR...!
#24 Legend, den er klasse! Rigtig god film... Så flot og stemningsfuld...
#30 filmz-yoshimura 20 år siden