Jeg kan ikke komme på film, hvor jeg er direkte uenige med mine venner om kvaliteten.
Dog har jeg en evigt tilbagevendende diskussion med en veninde om "Will & Grace", som hun priser til skyerne som fornyende underholdning, og som jeg mener er det arveste gang l...!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
En del af mine venner var glade for The Big Hit og Mad Dog Time, som jeg synes stinker. Lock Stock and Two Smoking Barrels var også et hit hos dem, og den synes jeg også er jævnt kedelig.
I skal ikke tage jer af Chandler Bing. Han mener også at "Titanic" er en af verdens bedste film... :)
Et par film som de fleste andre elsker og jeg hader: "The Passion of the Christ" og "Man on Fire" er to latterligt overdramatiserede og ikke mindst alt for selvhøjtidelige film, som i min bog gør dem ufrivillige cheesy. Men de fleste jeg kender synes åbenbart godt om dem.
Great Escape. Ikke en film jeg hader, ok underholdning, men en film jeg ikke forstår er så højt estimeret. Der er utallige i samme genre, som fortjener større anerkendelse.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
En af mine venner er helt vild med Titanic - og han er en fyr. Hver gang, han nævner det, siger jeg altid, at der må være sket noget under hans fødsel.
Selvom jeg måske ikke ligefrem hader The Boondock Saints, fortjener den ikke al den ros, den har modtaget. Jeg mener, det er bestemt god underholdning, og jeg hader den ikke lige frem, men den er langt fra på min top 100.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Det kan godt være, at følgende ligger op til varme øretæver, men jeg må nu indrømme, at jeg synes, at Camerons "Titanic" er noget nær formidabel. Det er en film, jeg nyder at se - ikke mindst pga. af det visuelle.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Ups glemte lige! Spiderman 1 og 2, som jeg er ret kold i røven overfor. Jeg forudbestilte endda Spiderman 2 på Superbit, fordi jeg hørte overvældende positiv kritik. Men alt jeg fik var et skidegodt billede, god lyd, en god skurk og en røvkedelig Peter Parker, kæreste og historie.
Så er vi nu i samme båd Yoda, bare det nu er den synkefri af slagsen ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11 Bates 20 år siden
#12 Yoda 20 år siden
Dog har jeg en evigt tilbagevendende diskussion med en veninde om "Will & Grace", som hun priser til skyerne som fornyende underholdning, og som jeg mener er det arveste gang l...!
#13 filmz-kaotmus 20 år siden
#14 Michael Andersen 20 år siden
Et par film som de fleste andre elsker og jeg hader: "The Passion of the Christ" og "Man on Fire" er to latterligt overdramatiserede og ikke mindst alt for selvhøjtidelige film, som i min bog gør dem ufrivillige cheesy. Men de fleste jeg kender synes åbenbart godt om dem.
#15 dyg 20 år siden
#16 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#17 filmz-Bruce 20 år siden
#18 filmz-gofferoffer 20 år siden
Selvom jeg måske ikke ligefrem hader The Boondock Saints, fortjener den ikke al den ros, den har modtaget. Jeg mener, det er bestemt god underholdning, og jeg hader den ikke lige frem, men den er langt fra på min top 100.
#19 Yoda 20 år siden
#20 filmz-Bruce 20 år siden
Så er vi nu i samme båd Yoda, bare det nu er den synkefri af slagsen ;)