Gravatar

#41 filmz-kaotmus 20 år siden

#33: enig - Traffic er slet ikke alt det, den er skreget op til. Og når vi har fat i Soderbergh synes jeg også, at Full Frontal og The Limey var mageløst kedelige og formålsløse.

Apropos Tarantino synes jeg også Jackie Brown var en tynd kop te.

Og en til: Dancer in the Dark er også overvurderet i mine øjne.
Gravatar

#42 ks 20 år siden

#40 - Makrelguf smager nemlig bedre! Men jeg synes bestemt også du skulle give Fight Club en chance til, og hvis du stadig ikke kan lide den.. Så må du give den endnu en chance!

Og er helt enig, man deler ikke film op.. Derfor hader jeg egentlig også lange spilletider, for det er svært at finde tid til at se film, der varer 4 timer, i hvert fald hvis man, som mig, ikke bryder sig om at stoppe halvvejs og så se resten en anden dag. Film skal ses i et stræk, uanset sin længde - Basta!
Gravatar

#43 Yoda 20 år siden

Så er jeg da heldigvis ikke den eneste, der holder af "Braveheart"
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#44 Bates 20 år siden

#43 - Jeg holder da så sandelig også meget af den :)
Gravatar

#45 filmz-Bruce 20 år siden

#43 Me too!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#46 filmz-Dennis 20 år siden

Hmmm. Det må være "Crouching Tiger & Hidden Dragon" (Wo hu cang long ).

Jeg har aldrig forstået klassen i den film og syntes de kampscener er noget af det mest platte jeg har set.

Historien er rodet og det samme er mange af scenerne. Nu må i ikke bede mig være for specifik, for jeg så den til "surprise" i 2000.

PS.: Forøvrigt er den eneste Ang Lee film jeg kan lide = "Hulk"
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#47 Michael Andersen 20 år siden

#46 "The Ice Storm" er imo den bedste Ang Lee-film. Se den, hvis du ikke har :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#48 Yoda 20 år siden

Kan kun dig ret! Den er intet mindre end suveræn. Det er dog en film, der skal gå en rum tid imellem, man ser. Det er ikke just lykke og kernefamilie, der præger den sørgelige, men meget smukke film.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#49 filmz-kaotmus 20 år siden

Flere overvurderede og skuffende filmoplevelser: Rødt Chok/Dont look now og Sweet Hereafter, som jeg kedede mig ca. lige bravt til.
Gravatar

#50 HelmerJ 20 år siden

Meet the P/F jeg hader de film, Ben Stiller er lige så grinagtig som at blive kørt ned. Men igen, så hader jeg også at hade de film, jeg er lidt imod at hade film med DeNiro. Et paradoks af format.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: