#24+29 Det eneste fede ved "Legend" er Tim Curry som bad guy. Men han er så til gengæld næsten nok til at gøre filmen seværdig. Resten er bare noget gedigent alfe-bæ.
"Titanic" er klasse, men hvad er det fx. der er så fedt ved "Azumi"??? Den er grim, den er kedelig, og selvom hun er sød at se på, så er det stadig en møgfilm.
Traffic er den første film jeg nogensinde har haft lyst til at udvandre fra. Det eneste der holdt mig tilbage var, at jeg havde bilnøglerne :)
Mage til ligegyldigt bras har jeg ledt længe efter, aldrig har jeg været så uinteresseret i en flok filmpersoners skæbne (og det kommer fra en person, der på daværende tidspunkt altid liiige skulle se Matlock færdig, for at se hvordan det hele endte).
Hvordan kan man skrive noget i denne tråd uden at blive håbløst upopulær ? I hvert fald har jeg haft det med Tarantino som i Kejserens Nye Klæder. Hvis man ikke kunne forstå/lide ham var man for dum. I så fald er jeg det. Jeg har aldrig kunne lide noget af det han har lavet. Det kan hænge sammen med hans pinlige optræden hos Jay Leno, det vil jeg ikke udelukke. Under alle omstændigheder må "Pulp Fiction" ligge højt på min liste over stærkt overvuderede film. Beklager.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
polle fra snave... alle dem jeg kender elsker den film, det var ikke til at holde ud da filmen kørte i biffen og alle gik rund og kom men 1 liners fra den..
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?) The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends" Http://www.chucknorrisfacts.com
#37 Hvad f..... er det for nogen, du kender? Jeg har ikke hørt om en eneste, der syntes, den var bare en lille smule morsom.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Forstår slet ikke den unødvendige kritik af Braveheart?! Det har altid været en af mine absolutte favoritter. Og lad så være med at se lange film i mange små bidder - hvis der er noget der gør en film dårlig, så er det da netop at dele den op i små stykker... Lømler!!! :-)
Nå, men film som jeg selv aldrig har forstået genialiteten af... Det må nok blive Fight Club, Snatch og Lock Stock and Two Smoking Barrels. Det er som regel folk der elsker alle tre film jeg snakker med, men de har nu aldrig fået overbevist mig... Har dog lovet en ven at give Fight Club en chance til en dag - så må vi jo se om jeg skulle have taget fejl men jeg tror det ikke umiddelbart... :-)
Star Trek - både serie og film - har heller aldrig sagt mig noget til stor forundring hos nogle af mine venner... "Jamen du synes jo at Star Wars er fedt nok?!" - Jo jo, men kaviar og makrelguf er jo heller ikke det samme, vel! :-)
#31 jessup 20 år siden
#32 Outbound Sith 20 år siden
"Titanic" er klasse, men hvad er det fx. der er så fedt ved "Azumi"??? Den er grim, den er kedelig, og selvom hun er sød at se på, så er det stadig en møgfilm.
#27 AAAAARRRRGH!!! ;)
Fox Mulder
#33 myggen 20 år siden
Mage til ligegyldigt bras har jeg ledt længe efter, aldrig har jeg været så uinteresseret i en flok filmpersoners skæbne (og det kommer fra en person, der på daværende tidspunkt altid liiige skulle se Matlock færdig, for at se hvordan det hele endte).
#34 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#35 lyspunkt 20 år siden
I hvert fald har jeg haft det med Tarantino som i Kejserens Nye Klæder. Hvis man ikke kunne forstå/lide ham var man for dum. I så fald er jeg det. Jeg har aldrig kunne lide noget af det han har lavet. Det kan hænge sammen med hans pinlige optræden hos Jay Leno, det vil jeg ikke udelukke. Under alle omstændigheder må "Pulp Fiction" ligge højt på min liste over stærkt overvuderede film. Beklager.
#36 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg har ikke nået at se den så mange gange, men to gange er det blevet til og begge gange kedede jeg mig voldsomt.
#37 p0lsefeeN 20 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#38 filmz-yoshimura 20 år siden
#39 p0lsefeeN 20 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#40 McPeter 20 år siden
Nå, men film som jeg selv aldrig har forstået genialiteten af... Det må nok blive Fight Club, Snatch og Lock Stock and Two Smoking Barrels. Det er som regel folk der elsker alle tre film jeg snakker med, men de har nu aldrig fået overbevist mig...
Har dog lovet en ven at give Fight Club en chance til en dag - så må vi jo se om jeg skulle have taget fejl men jeg tror det ikke umiddelbart... :-)
Star Trek - både serie og film - har heller aldrig sagt mig noget til stor forundring hos nogle af mine venner... "Jamen du synes jo at Star Wars er fedt nok?!" - Jo jo, men kaviar og makrelguf er jo heller ikke det samme, vel! :-)