Gravatar

#11 filmz-Bruce 20 år siden

#10 Ja det er flot og der er god lyd. Men så skal du se Tora Tora Tora, når japanerne letter i deres Zero'er fra hangerskib i daggry og man følger hele deres tur ind til Pearl Harbor. Og dette er IKKE CGI, men rigtige fly.

En meget bedre film.

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 Corgan 20 år siden

#11:

Aight. Det må jeg heller få gjort så.
Gravatar

#13 dvjik 20 år siden

Egentlig burde jeg vel skrive det inde i, film du hader, men dine venner elsker. Jeg hader ikke filmen. Det er bare, jeg kan ikke se hvad der er så ekstraordinært fedt ved Oceans 11.

Jeg kan godt se at det er en cup film og at der er alle disse store skuespillere, men jeg syntes faktisk den var ret ordinær. Jeg føler mig mere underholdt af en Olsen banden film.
Gravatar

#14 davenport 20 år siden

Alt med Charlie Kaufmann (Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Confessions of a Dangerous Mind, Adaptation, Being John Malkovich fx.)
Det er underholdende men også meget meget sært. Jeg kan godt lide det, men jeg skal også være i humør til det. Det er ren ambivalens fra min side.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 chronaden 20 år siden

hmm må blive carpenters ghost of mars og så queen of the damned :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#16 filmz-mr.filmfreak 20 år siden

Alien 3/Directors Cut udgaven, directors Cut har en del scener der gøre filmen bedre og dårliger. Men de havde også mange problemer da de lavede filmen.
Nogen gange ønske man at man selv kunne lave sin egen udgave af Directors Cut film.
Gravatar

#17 El Capitan 20 år siden

The Cell.

Filmens historie er en tynd kop the. I mine øjne ihvertfald. Men den er bare spækket med så mange fede billeder der gør at jeg har set den flere gange...
Gravatar

#18 filmz-mr.filmfreak 20 år siden

War of the Worlds(2005), en fed film men slutningen, come on den er lidt tam.
Gravatar

#19 Outbound Sith 20 år siden

#18 Den er på linie med slutningen i bogen, så det kan næppe bebrejdes hverken Spielberg eller Josh Friedman og David Koepp, som skrev manuskript til filmen...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#20 Patriarch 20 år siden

Witness... cool film - men endnu engang er det musikken som går mig sindsyg meget på. En film om en amish dreng, men et super synth score - så bliver det ikke dummere
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: