#19, måske men stadig en lidt for let løsning, de kunne godt havde lavede den lidt mere logisk, hvis vi rejser til en anden planet, så gør vi nok ikke lige det, som de rumvæsner gjorde.
# 20 I 80'erne skulle alle film have et synth-soundtrack. Det er også gældende for "The Right Stuff" (Mænd af rette støbning"), hvor der spilles det vildeste synth-musik da Chuck Yeager bryder lydmuren i 50'erne. Det skæmmer filmen i dag men det er nu stadig en fed film.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Ja og dog...80'erne gav os Empire Strikes Back, Indy, Willow, Batman, Out of africa (samme år som Witness), Aliens og mange mange flere. Men ja - ved godt der er en 80'er ting, men jeg synes ikke det er formildende. Det er stadig et ekstremt dårligt kunstnerisk valg med et synth score til en film om Amish :D
#23, kan ikke helt huske scoret til Witness, men kan sagtens forestille mig at det måske ikke passer så godt, men generelt har jeg nu en svaghed for mange af de klassiske synth-scores, særligt dem af Vangelis.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#21 filmz-mr.filmfreak 20 år siden
#22 chandler75 20 år siden
#23 Patriarch 20 år siden
#24 filt 20 år siden
#25 Patriarch 20 år siden
#26 filt 20 år siden