Gravatar

#1 filmz-incubus 20 år siden

Er sikker på en lignende tråd er lavet et eller andet sted, men kunne godt lige tænke mig at høre, om jeg er den eneste der har et ambivalent forhold til film som:

Transformers - The Movie
Independence Day
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#2 Patriarch 20 år siden

Prøv at uddyb hvad du mener
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 elwood 20 år siden

mener du film man er lidt flov over at synes om eller ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-incubus 20 år siden

#2 Jamen altså, f.eks. så kan jeg godt lide transformers men musikken i filmen driver mig til vanvid hver gang... den er simpelthen så slibrig og yuckie!!!
Og ID4... altså, den er ganske underholdende og Will Smith har da nogle ganske sjove oneliners, men hele det amerikansk-patriotiske aspekt virker rigtig cheesy... især præsidentens tale til sidst.

Kan du følge mig? :)
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#5 filmz-incubus 20 år siden

#3 Det overvejede jeg faktisk, men synes måske at det her ville være interessant, men det er da i orden hvis du har sådan nogle også...
Gravatar

#6 Patriarch 20 år siden

Apocalypse Now
Fed film - Redux har tilføjet nogle rigtig fede scener, men også en del unødvendige... ganske ambivalent. Derudover kan jeg ikke lide musikken (udover selfølgelig sangene, samt 'Ride of the valkyries' som er med til at lave scenen i filmen til en af de bedte put on film)

Lord of the Rings
En af mine ynglings film. Synes på mange måder den er sublimt instrueret, men så er der et par scener hvor jeg bare ikke fatter hvad Jackson har tænkt. Her tænker jeg specielt på scener med Legolas der surfer sjold og olifanter

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 filmz-west 20 år siden

Con Air. Så clichéfyldt og forudsigelig, og alligevel så sublimt underholdende. Gotta love it :D
Gravatar

#8 filmz-ZOPTIKEREN 20 år siden

#2,3
Ambivalent betyder som regel præget af modstridende følelser. Så måske det bare var en simpel forespørgs på film, i ikke kan definere om i synes er gode eller dårlige?

Jeg vil måske sige sin city, som er den sidste film jeg så, som jeg vil sige jeg har et ambivalent forhold til.
Gravatar

#9 NightHawk 20 år siden

Må helt klart være Spike Lee's "Jungle Fever"! En historie der både er morsom og samtidigt har noget på hjerte, samt rigtigt godt spil hos de to hovedroller, Wesley Snipes og Anebella Sciora. Men,...soundtracket, hvad pokker sker der for Spike Lee, der? Det er som om flere af scenerne pludselig drukner i baggrunds-musikken. Lyd-sporet kører i en retning og filmen i en anden. Pisse-irriterende og totalt ødelæggende, for en ellers virkelig god film.

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10 Corgan 20 år siden

Nu bliver jeg vist slagtet...

Pearl Harbor - Filmen er en stor parade af den amerikanske stolthed. Her er de gode amerikanere smukke, kække, kloge, modige og heroiske... og det er bare for meget. MEN.... filmen byder på mange flotte scener, og som en effekt-nørd som mig, kan jeg kun savle over scenerne under angrebet af havnen. Lydsporet rykker også godt i røvskægget. Directors Cut udgaven af filmen gør den lige en tand mere blodig end biografudgaven.

Miller's Crossing - Filmen er for langsom og for kedelige det meste af vejen. Men den byder på nogle virkelig flotte scener, og har en fed slutning.

Skriv ny kommentar: