Det er næsten forbløffende at have undgået at se Aliens på et eller andet tidspunkt. Det forekommer mig den evig og altid er i fjernsynet (og jeg ender altid med at se den endnu en gang) :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Jeg må sige, at jeg troede efterhånden jeg var den eneste i verden der ikke havde set Godfather trilogien, men det lader ikke til at være tilfældet.
- The Godfather I-III - Spartacus - Borte med blæsten - Dr. Zhivago - Casablanca - E.T. - Platoon - Deer Hunter
Hmmm... jeg kan lige pludselig se, at jeg har meget at tage fat i. Det kunne være at filmz.dk skulle afholde en filmathon med klassikere, så os der har svigtet de film, kan få mulighed for at se dem. Egentlig ikke en tosset idé, hvis jeg selv skal sige det :D!!!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Jeg har set "Lacombe Lucien", som er ganske ok. Jeg har også set "Au Revoir, Les Enfants", så det er jo en fin boks det dér - tror også den bliver bestilt :).
Af de store instruktører mangler jeg: Alle Herzog/Kinski* Alle Dreyer(*) De fleste Bergman, herunder Fanny og Alexander Alle Tarkovski Alle Truffaut (*)
Af enkeltstående klassikere mangler jeg bl.a. Vertigo North by Northwest De syv samuraier Citizen Kane* 12 angry men* Lawrence of Arabia* Hannah og hendes søstre* Sunset Blvd.* Double Indemnity The Conversation* La Dolce Vita* M*
Af nyere ting: Schindler's list* Himlen over Berlin Once upon a time in america Pianisten* Gladiator
Af aktuelle hypede ting: Sin city Kill Bill 1+2* Der Untergang*
Men højest på min must see liste står faktisk: Cidade de Deus* Cinema Paradiso* Brotherhood of War* Amores Perros* In the mood for love* Oldboy*
*står på hylden, men for fanden det er svært at finde tid til at se dem alle sammen...
#31 Benway 19 år siden
#32 filmz-incubus 19 år siden
- The Godfather I-III
- Spartacus
- Borte med blæsten
- Dr. Zhivago
- Casablanca
- E.T.
- Platoon
- Deer Hunter
Hmmm... jeg kan lige pludselig se, at jeg har meget at tage fat i. Det kunne være at filmz.dk skulle afholde en filmathon med klassikere, så os der har svigtet de film, kan få mulighed for at se dem. Egentlig ikke en tosset idé, hvis jeg selv skal sige det :D!!!
#33 filmz-Bruce 19 år siden
Nogen som har prøvet at handle dér og nogen som kender de film, udover Au Revoir, Les Enfants?
#34 cyberzed 19 år siden
Min egen liste indbefatter:
Once Upon A Time In The West (Står på hylden)
Seven Samurai
Usual Suspects
Seven Swords
Godfather trioen
#35 filmz-Bruce 19 år siden
Så husk også City of Men
#36 Patriarch 19 år siden
Usual Suspects og Godfather - kom i gang...
Har du undgået spoilers?
#37 cyberzed 19 år siden
#38 dolphinfriendly 19 år siden
Jeg har set "Lacombe Lucien", som er ganske ok. Jeg har også set "Au Revoir, Les Enfants", så det er jo en fin boks det dér - tror også den bliver bestilt :).
Men ved tilgengæld intet om DeepDiscountDVD...
#39 filmz-kaotmus 19 år siden
Af de store instruktører mangler jeg:
Alle Herzog/Kinski*
Alle Dreyer(*)
De fleste Bergman, herunder Fanny og Alexander
Alle Tarkovski
Alle Truffaut (*)
Af enkeltstående klassikere mangler jeg bl.a.
Vertigo
North by Northwest
De syv samuraier
Citizen Kane*
12 angry men*
Lawrence of Arabia*
Hannah og hendes søstre*
Sunset Blvd.*
Double Indemnity
The Conversation*
La Dolce Vita*
M*
Af nyere ting:
Schindler's list*
Himlen over Berlin
Once upon a time in america
Pianisten*
Gladiator
Af aktuelle hypede ting:
Sin city
Kill Bill 1+2*
Der Untergang*
Men højest på min must see liste står faktisk:
Cidade de Deus*
Cinema Paradiso*
Brotherhood of War*
Amores Perros*
In the mood for love*
Oldboy*
*står på hylden, men for fanden det er svært at finde tid til at se dem alle sammen...
#40 PredatorX 19 år siden