hmm... den var svær... men nogle film som SKAL ses kunne være : LOTR, Moulin Rouge!, Matrix, Star Wars, Shrek, ET,(og sikkert mange flere, jeg bare ikke lige kan komme i tanke om) da de alle er både flotte og nyskabende... dertil kommer selvfølgeligt alle de gode gamle klassiskere som SKAL ses :)
sjovt at du nævner magnolia, den fattede jeg simpelthen ikke! og det ærgre mig fordi jeg virkelig føler at jeg gik glip af noget, men den gik direlte over hovedet på mig!
Jeg ved hvad du mener. Jeg så den første gang sammen med 3 andre. De 3 andre fattede ikke noget som helst, og fandt vist nok også halvvejs i søvn. Jeg sad bare 'stunned' efter filmen var slut.. mens de andre sagde, at det var godt nok en underlig film. Btw så var jeg ikke helt afklaret med alle dele af filmen efter første gennemsyn... men meget af det falder på plads efter 2. og 3. gennemsyn.
Men prøv igen. Jeg ved den måske er lidt hård at komme igennem, men den bliver kun bedre af at man ser den et par gange IMO.
Hvis du er virkelig lost bagefter... så vil jeg anbefale at du går ind på Paul Thomas Anderson's hjemmeside og læser lidt om de forskellige dele af filmen. (Der står også noget om det med frøerne)
#8, Kan kun give dig ret. Efter jeg havde set den første gang (og eneste gang desværre) sad jeg også med en følelse af at være "stunned", virkelig en film der rykker.
#1 21 år siden
Jeg mener Godfather collection...
#2 21 år siden
#3 chronaden 21 år siden
#4 filmz-garp mc 21 år siden
#5 filmz-joliegirl 21 år siden
#6 Corgan 21 år siden
Ja, det er en virkelig god film. Christian "Batman" Bale spiller fremragende på trods af sin unge alder. Lidt sjovt at se Ben Stiller i filmen.
Magnolia skal ses... gerne et par gange. Det er en virkelig fantastisk film. Og derfor skal den selvfølgelig også ejes.
Thin Red Line er en utrolig smuk og tankevækkende krigsfilm. Se den... ej den!
#7 21 år siden
#8 Corgan 21 år siden
Jeg ved hvad du mener. Jeg så den første gang sammen med 3 andre. De 3 andre fattede ikke noget som helst, og fandt vist nok også halvvejs i søvn. Jeg sad bare 'stunned' efter filmen var slut.. mens de andre sagde, at det var godt nok en underlig film.
Btw så var jeg ikke helt afklaret med alle dele af filmen efter første gennemsyn... men meget af det falder på plads efter 2. og 3. gennemsyn.
Men prøv igen. Jeg ved den måske er lidt hård at komme igennem, men den bliver kun bedre af at man ser den et par gange IMO.
Hvis du er virkelig lost bagefter... så vil jeg anbefale at du går ind på Paul Thomas Anderson's hjemmeside og læser lidt om de forskellige dele af filmen. (Der står også noget om det med frøerne)
Så... op på hesten igen og nyd turen!
#9 ks 21 år siden
#10 filmz-silverscreen 21 år siden
Stefan - <a href=http://www.silverscreen.dk target=_blank>Silverscreen.dk</a>