hmm... det var mig der var #7, glemte bare at logge ind ! Jo, det kunne være at jeg burde sætte mig ned og se den igen... det er jo gået hen og blevet rigtig "sid-inde-og-se-en-god-film vejr" så måske jeg skulle finde en dyne og en kop kakao frem og håbe på en åbenbaring :)
tja lige pt er det den gode gamle kids der giver mig søvnløse nætter over ikke af befinde sig i min samling, det må jo nok blive der næster der skal på hylden og pryde min hverdag.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#16 Jeg er meget interesseret i Guinea Pig-filmene, men kun nogle af filmene ser ud til at være udgivet enkeltvis på dvd, så det ser ud til, at boksen er den eneste mulighed for at erhverve sig samtlige film. Boksen er dog imidlertid ikke til at finde i nogen butikker (har du evt. kendskab til én?). Jeg kan se at den p.t. auktioneres væk på eBay for omkring 850 kr., men jeg synes lige jeg ville tjekke andre muligheder.
Jeg går ud fra, at du har boksen - hvor købte du den, og hvad gav du for den?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Nej, jeg har desværre ikke boksen selv. Jeg ville gerne, men den blev snuppet lige foran næsen på mig 2 steder. Det ene var Ebay den anden Laserdisken. Det er egentlig de eneste to steder jeg ved den kan (eller har kunnet) købes. Jeg chatter nogen gange med en fellow film freak over MSN, og han nævnte den overfor mig for et stykke tid siden. Er kun derfor jeg har kendskab til den. Ville være fed at have, ingen tvivl om det, også derfor jeg har nævnt den, men det var egentlig mere i kategorien "must see". Kan ikke udtale mig om hvor god DVD udgivelsen er.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#11 filmz-joliegirl 21 år siden
#12 HelmerJ 21 år siden
#13 rimmer 21 år siden
#14 Lady Arwen 21 år siden
Moulin Rouge
Star Wars I-II-IV-V-VI
The Patriot
Tilbage til fremtiden I-II-III
Pirates of the Carribean
Forrest Gump
Der er sikkert flere som jeg har glemt!!!!! :-)
#15 Morbid 21 år siden
Må give ham mere eller mindre ret i alle af dem jeg har set.
Listen er delt op i 7
???? - 1935
1936 - 1949
1950 - 1959
1960 - 1969
1970 - 1979
1980 - 1989
1990 - ????
#16 filmz-female cenobite 21 år siden
Og Faces of Death synes jeg også er et must at se. Det samme med Guineapig filmene og All Night Long. Japansk splatter når det er bedst.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#17 nakalay 21 år siden
Jeg går ud fra, at du har boksen - hvor købte du den, og hvad gav du for den?
#18 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering