Gravatar

#1 mcdave 13 år siden

Hej, på vores 7 årsdag var min kæreste og jeg inde at se super 8 i biocity aalborg. Vi havde i den forbindelse fået vores 2 årige datter passet hos mine forældre så vi kunne komme i biografen.

min email til biocity forklarer resten...

min email til biocity aalborg:

Hej, er lige kommet hjem fra en glimrende biografoplevelse, bortset fra én ting.

Var med min kæreste inde og se super 8 kl 1610 i dag.

Under rulleteksterne kører der en film samtidig, men fremviseren blev slukket og lyset i salen skruet op på fuld blus før rulleteksterne og filmen var færdig.

Vi gjorde personalet opmærksom herpå, og fik at vide at der ville blive set på det.

En anmelder skriver om klippet under rulleteksterne:

"Inden mundvigene for alvor blev nede, blev jeg dog blød i knæene igen, da den film, drengene indspiller i »Super 8«, bliver vist under rulleteksterne. Magen til kærlighedserklæring til filmmediet og livet som sådan skal man lede længe efter."

Jeg vil meget gerne se denne vitale del af filmen, og ikke som en af de andre ca 10 tilbageværende tilskuere i salen udtrykte det: "... vente til den kommer på dvd."

M.v.h.

David Storkborg

Svar fra biocity aalborg:

Hej David

Det beklager vi – der skete desværre det, at 2 film sluttede på samme tidspunkt og så har der åbenbart været en kommunikationsbrist mellem piccolo og operatør.

Hvornår kunne I tænke jer at komme ind og se det mistede ?

Hilsen

Dorthe Elimar

Jeg ved ikke lige hvornår det skulle være, da det afhænger af bl.a. børnepasning... hvad syntes i jeg skal svare. Vi har nok mulighed for børnepasning i uge 32/33, men kan nok ikke give et mere præcist svar før med et par dages varsel...

hvad syntes i jeg skal svare?
Gravatar

#2 mr gaijin 13 år siden

Du skal bare svare, som du skriver her.

mcdave (1) skrev:
Vi har nok mulighed for børnepasning i uge 32/33, men kan nok ikke give et mere præcist svar før med et par dages varsel
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3 Bobby Singer 13 år siden

Send det her klip som en lydfil:
Idjit
Gravatar

#4 HelmerJ 13 år siden

mcdave (1) skrev:
Hvornår kunne I tænke jer at komme ind og se det mistede ?

Er det mon kun rulleteksterne i får love at se igen, det ville da være cool.

Barnepige? tjek
Romatisk middag for 2? tjek
i bio og se rulleteksterne til Super 8, tjek

Det runder filmen skide godt af, med den lille film ungerne laver.

Det skulle vel heller ikke være et problem for dem, at snige to mpersoner ekstra ind med kort varsel.

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#5 PredatorX 13 år siden

Du synes simpelthen du havde behov for at lave en tråd med dette spørgsmål? Hvad VI synes I skal gøre!? Okay, hårdt liv du har haha
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6 MOVIE1000 13 år siden

Jeg var udsat for noget ligneden da jeg var inde og se POTC 4, fik at vide at der var noget efter rulleteksterne, men ligeså snart der blev udtonet til sort, slukkede de projekteren og tændte lysene, man nåede ikke engang at se instruktørens navn inden de slukkede.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 chandler75 13 år siden

Jeg synes nu det er fint nok med en tråd, der belyser problematikken og gør opmærksom på, at det faktisk kan betale sig at klage - ikke mindst så det forhåbentlig ikke gentager sig til øvrige visninger.

Mht. svaret fra Biocity ville jeg nok bare svare tilbage, at jeg pt. ikke har en ledig dato, men om de ikke blot kan sende et par fribilleter til filmen, så jeg kunne se den, når jeg fik tid.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 Skeloboy 13 år siden

chandler75 (7) skrev:
Jeg synes nu det er fint nok med en tråd

Jojo, der er jo bare PredX being PredX :)

Og ja, fribilletter vil jeg også gå efter.
Gravatar

#9 MMB 13 år siden

PredatorX (5) skrev:
Du synes simpelthen du havde behov for at lave en tråd med dette spørgsmål? Hvad VI synes I skal gøre!? Okay, hårdt liv du har haha

Hvad i al verden er der galt i det?
Gravatar

#10 Skeloboy 13 år siden

Foeller (9) skrev:
Hvad i al verden er der galt i det?

Skeloboy (8) skrev:
Jojo, der er jo bare PredX being PredX :)

Skriv ny kommentar: