Numero one!!! 1. Alien (Den er et must see, og for mit vedkommende en "must see many times" : )
2. Aliens ; ) samme som den første
3. Predator Fedeste action film, med et af filmhistoriens fedeste monstre
4. Terminator 2; Judgement Day: Must obey Arnold, vote him for president!
5. Irreverseble (så ved folk definitivt det er forkert at voldtage, den er ulækker og meget ubehagelig. Det skal opleves for ikke at opleves igen. den ene gang jeg har set den er nok. Men virkelig en god film.
#31 Bohemian 18 år siden
2. Aliens ; ) samme som den første
3. Predator Fedeste action film, med et af filmhistoriens fedeste monstre
4. Terminator 2; Judgement Day: Must obey Arnold, vote him for president!
5. Irreverseble (så ved folk definitivt det er forkert at voldtage, den er ulækker og meget ubehagelig. Det skal opleves for ikke at opleves igen. den ene gang jeg har set den er nok.
Men virkelig en god film.
#32 filmz-Aras 18 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#33 zombieman 18 år siden
Dawn of the dead (1978): sjov og ballade med zombier men hvis man kigger under overfladen finder man en film med lidt mere på hjertet.
Rear window: vertico bliver tit nævnt som Hitchcock´s bdste film Rear window er efter min mening lige så god.
Once upon a time in the west: Den gode den onde og den grusomme er allerede nævnt dette her er Leone´s andet mesterværk.
The Thing (1982): en af de meget få genindspilninger som jeg synes er bedre end originallen.
#34 Bohemian 18 år siden
Ja det lyder mærkeligt, men synes det er en meget forstyrrende film, men den er god og jeg mener alle filmelskere skal have oplevet den.
Men for mit vedkommende er det nok med 1 gang ; )
I andre ser den bare så meget i nu har lyst til he he
#35 filmz-Aras 18 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#36 elwood 18 år siden
Det er det samme som Catwoman og Steel med Shaq.
Det er bare film man skal se en gang for at vide hvor galt det kan gå... or not (altså se, ikke det med at det kan gå godt, for det gjorde det ikke)
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 Pytter 18 år siden
Memento
The Prestige
Full Metal Jacket
TOY STORY!
#38 Winniepooh 18 år siden
Sense and Sensibility
Raiders of the lost ark
Moulin Rouge
Italiensk for begyndere
#39 Bates 18 år siden
Mulholland Drive - Så den lige for nyligt...WOW!
Requiem For A Dream - Addiction!
Fear And Loathing In Las Vegas - Buy the ticket - Take the ride!
Irréversible - Barsk, men som #31 siger. Virkelig god film :)
#40 gi-jones 18 år siden
Godfather 2
Godfather 3
Scarface
Pulp Fiction
:-)