Jeg synes det var en fantastisk film, og den fangede mig fra første scene, og holdt mig fast igennem hele filmen. Den film er et kunstværk. Men det er måske en love/hate film.
En af de største! Folk jeg kender i den virkelige verden, som har set den, synes alle den er røvsyg, men der må være noget ved den, siden den hyldes af så mange herinde. Jeg når nok aldrig at finde det, for jeg tror ikke, at jeg finder tilmodigheden til at prøve kræfter med den på ny.
Note: Dit link kræver, at man registererer sig som IMDb-bruger. (Det kan man selvfølgelig blot gøre)
#58: Det ville tage en del tid at forklare den rette sammenhæng, hvis man er ude efter at 'løse' plottet, men fascinationen ved MD imo er ikke bare det at komme frem til en logisk forklaring af hvordan det hele hænger sammen, men i lige så høj grad hele filmens stemning, emotioner og frem for alt mystik. Heldigvis er der masser af løse ender, selv hvis man har 'fanget pointen' så at sige, så det er en film der bliver ved med at røre og fascinere mig.
Men som Bruce siger, vær opmærksom lige fra starten af ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
#51 filmz-Aras 18 år siden
Er der en der gider at lave en spoiler og skrive, hvad filmen slutter med..?
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#52 filmz-DocDoom 18 år siden
(må indrømme, at jeg ikke har læst teksten selv, for jeg er ikke interesseret i den film)
#53 filmz-Bruce 18 år siden
#54 Bates 18 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0166924/board/thread/3...
Jeg synes det var en fantastisk film, og den fangede mig fra første scene, og holdt mig fast igennem hele filmen. Den film er et kunstværk. Men det er måske en love/hate film.
#55 filmz-DocDoom 18 år siden
En af de største! Folk jeg kender i den virkelige verden, som har set den, synes alle den er røvsyg, men der må være noget ved den, siden den hyldes af så mange herinde. Jeg når nok aldrig at finde det, for jeg tror ikke, at jeg finder tilmodigheden til at prøve kræfter med den på ny.
Note: Dit link kræver, at man registererer sig som IMDb-bruger. (Det kan man selvfølgelig blot gøre)
#56 Bates 18 år siden
Havde helt glemt, at det kræver log in på imdb. Men det er vel næsten en side, hvor er værd at oprette en bruger. :)
#57 filmz-Bruce 18 år siden
#58 filmz-Aras 18 år siden
#52 og 54 - Tak for hjælpen :-)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#59 filmz-Angel Eyes 18 år siden
Men som Bruce siger, vær opmærksom lige fra starten af ;)
#60 jessup 18 år siden