Wall-E! Ganske vist flot, men alt for kedelig til min smag. Jeg blev slet ikke så tryllebundet af universet og karakterene, som jeg havde forventet. Den havde helt klart sine momenter, men det er på ingen måde, det bedste Pixar har kunne diske op med, efter min mening.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
AvP 2, er nok det værste jeg har set Allan Quartermain and the tempel of skulls fra 2008 Disaster Movie (2008) Evil Alien Conquerors (2002) The day after tomorrow Borat Lady in the water
Nogle af de bedste film Gran torino Indiana jones 1-4 Pi alien Gladiator ( Ridly scott ) Ringenes herre 1-3
1. Indiana Jones 4 2. Alexander 3. Engle og Dæmoner 4. Mænd der hader kvinder
Alle 4 er direkte SKODFILM på min filmliste, i nævnte rækkefølge.
Jeg har aldrig haft større trang til at forlade en biografsal en ved disse tre fremvisninger. 3 film med så stort et potentiale og dog så lidt udbytte. I min verden svarer det lidt til at høste en hektar hved, male kornet og bagefter stå med 1 kg mel. (jeg er ikke landmand, hvis nogen skulle være i tvivl :D) Så store forventninger og alligevel så skuffet.
Der er flere på listen, men disse 4 udgør den absolutte bund, så derfor skal de lige ha lov at stå alene et lille stykke tid.
- Transformers 2; mine forventninger var egentlig ikke høje efter 1'eren, men at filmen var så meget dummere end 1'eren havde jeg ikke forventet - faktisk havde jeg ikke troet, at det var muligt...
- Indiana Jones 4 - øv, øv, øv! Fyldt med elementer, der tog mig helt ud af historien og fik mig til at krumme tæer....
- Harry Potter 1-2 der var alt for 'nuttede og børnede' og fyldt med uskolede børneskuespillere; jeg synes dog, at der gradvist er blevet rettet op sidenhen.
- Resident Evil - hele serien... Det kunne have været så godt, men man glemte at franchisen drejer sig om survival horror og ikke en uovervindelig actionbabe...
- Spiderman 3 der var en noget rodet og overfladisk film.
- Quantum of Solace
- Alexander, som jeg slet ikke kan holde mig vågen til eller tage seriøst - selvom jeg i hvert fald dengang syntes at traileren var utroligt fed...
- The Happening - elendigt skuespil og usammenhængende historie...
- Og så ellers nærmest alle 2'ere og 3'ere i filmserier, hvor disse to dele synes at udgøre én samlet film (Matrix og Pirates mm)...
#91 sluppermand 16 år siden
#92 stalker 16 år siden
Allan Quartermain and the tempel of skulls fra 2008
Disaster Movie (2008)
Evil Alien Conquerors (2002)
The day after tomorrow
Borat
Lady in the water
Nogle af de bedste film
Gran torino
Indiana jones 1-4
Pi
alien
Gladiator ( Ridly scott )
Ringenes herre 1-3
#93 elsotho 16 år siden
2. Alexander
3. Engle og Dæmoner
4. Mænd der hader kvinder
Alle 4 er direkte SKODFILM på min filmliste, i nævnte rækkefølge.
Jeg har aldrig haft større trang til at forlade en biografsal en ved disse tre fremvisninger. 3 film med så stort et potentiale og dog så lidt udbytte.
I min verden svarer det lidt til at høste en hektar hved, male kornet og bagefter stå med 1 kg mel. (jeg er ikke landmand, hvis nogen skulle være i tvivl :D)
Så store forventninger og alligevel så skuffet.
Der er flere på listen, men disse 4 udgør den absolutte bund, så derfor skal de lige ha lov at stå alene et lille stykke tid.
#94 elsotho 16 år siden
#95 elsotho 16 år siden
"The day after tomorrow"
#96 Slettet Bruger [3163214864] 16 år siden
- Indiana Jones 4 - øv, øv, øv! Fyldt med elementer, der tog mig helt ud af historien og fik mig til at krumme tæer....
- Harry Potter 1-2 der var alt for 'nuttede og børnede' og fyldt med uskolede børneskuespillere; jeg synes dog, at der gradvist er blevet rettet op sidenhen.
- Resident Evil - hele serien... Det kunne have været så godt, men man glemte at franchisen drejer sig om survival horror og ikke en uovervindelig actionbabe...
- Spiderman 3 der var en noget rodet og overfladisk film.
- Quantum of Solace
- Alexander, som jeg slet ikke kan holde mig vågen til eller tage seriøst - selvom jeg i hvert fald dengang syntes at traileren var utroligt fed...
- The Happening - elendigt skuespil og usammenhængende historie...
- Og så ellers nærmest alle 2'ere og 3'ere i filmserier, hvor disse to dele synes at udgøre én samlet film (Matrix og Pirates mm)...
#97 elwood 16 år siden
Der var satme ikke meget Willy over den film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#98 Bobby Singer 16 år siden
- The Usual Suspects
- Krystalkraniet
- Seven
- Batman Begins
- Aguirre, Der Zorn Gottes
- Sweeney Todd
- Memento
- No Country For Old Men
- Ocean's Eleven (den er da ikke noget særligt)
- The Simpsons Movie
- Cloverfield
- Pans Labyrint
- Ondskabens Øjne
- Carrie
- Scarface (1983)
- Shine A Light
Bare for at nævne et par stykker.
#99 vapor 16 år siden
Der blev spurgt om hvilked film der skuffede. ;)
Din liste har alt for mange film som i min verden er geniale. Hvilke film mener du er gode da?
#100 Bobby Singer 16 år siden
Der er masser af film, som jeg kan lide, jeg gider bare ikke til at nævne dem, eftersom det ville tage alt for lang tid. :)