Indiana Jones 4. Selvfølgelig har man også opbygget urealistiske forventninger når man har ventet på en film i 15 år, med hold kæft hvor var jeg skuffet.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Enig med PredatorX - alle Star Wars prequels - for mig findes der kun 4'eren, 5'eren og 6'eren ;)
Gran Torino
Spiderman 2 og 3
The Matrix 2 og 3
Og også lidt Indy 4. Jeg synes slet ikke filmen var dårlig og den havde også den fede Indy stemning, men den var ikke så god som forventet...men nu er jeg også kæmpe Indy-fan og havde skyhøje forventninger.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har set utallige dårlige film, men opfatter meningen med denne tråd som film man har haft en høj forventning til, som overhovedet ikke blev indfriet.
Derfor:
Indiana Jones 4 Black Dahlia X-Men 3
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down? Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
Følgende film havde masser af potentiale, og jeg havde sat næsen op efter en særlig god oplevelse pga. diverse positive anmeldelser og - i nogle tilfælde - Oscar-nomineringer/belønninger, men uha for en mislykket og skuffende omgang!
No Country for Old Men There Will Be Blood Iron Man Million Dollar Baby The Hours
#15 Jeg er enig med No Country For Old Men. Jeg havde læst så meget om den herinde, den havde vundet Oscars og havde gode anmeldelser. Men da jeg så endelig fik den set, sad jeg tilbage og følte mig ret skuffet...
Af andre film, der har skuffet mig fælt, kan jeg nævne:
The Happening (Shyamalan havde lavet rigtig gode, gode og OK film, og så kom denne her! Pyha en stinker... Traileren er til gengæld rigtig god!)
Fantastic Four (skidt skidt skidt! Og opfølgeren så ellers ud til at blive bedre, men ak nej...)
Cursed (Wes Craven, Christina Ricci, Varulve... Hvordan kunne det gå galt?)
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (de 2 første film kunne jeg godt lide, men den nye var bare kedelig og intetsigende)
Jeg har jo via anmeldertjansen vitterlig set tons af dårlige film, og følgende er ikke nødvendigvis de værste, men blandt dem jeg havde størst forventninger til.
Tideland - Dræbende kedelig Gilliam-katastrofe.
The Black Dahlia - Bogen er ellers fremragende, men filmen så absolut på det jævne.
Quantum of Solace - Svag og dårligt klippet opfølger til den ellers bedste Bond-film i årevis.
Fantastic Four 1+2 - Elskede tegneserien som knægt, men filmene ligner nærmest parodier.
Che - Usmagelig propaganda. Troede Soderberg var hævet over den slags - det var han ikke.
Battle of Red Cliff - Flot, men ufattelig ensformig.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#17 Tak for at nævne Quantum of Solace. Hvordan kunne jeg dog glemme den! Battle of Red Cliff havde jeg så ikke så store forventninger til, eftersom Woo i mine øjne forlængst har mistet "grebet", men første film var godt nok ringe.
Che er jeg først gået igang med. Motorcycle Diaries har givet mig en god ballast, fed film og jeg er meget spændt på, hvad jeg får ud af Che ovenpå denne.
Sunshine havde jeg også store forventninger til, men den faldt også pænt fladt til jorden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Capote skuffede mig. Hoffmann spiller fantastisk men selve historien er jævnt kedelig. Det samme indtryk jeg fik at Ray. Super præstation men kedelig historie. Eller det bør måske nok omformuleres. Historien som sådan er måske interessant men eksekveringen af den får den til at fremstå som kedelig.
The Last King of Scotland var jeg heller ikke synderlig imponeret af.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#18 Jeg havde et naivt håb om, at når Woo kom væk fra Hollywood ville tingene blive bedre. Desuden havde jeg læst i forskellige interviews, at hans drømmeprojekt i mange år netop var en storladen historisk film på kinesisk. Det hjalp dog ikke synderligt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#11 Bony 16 år siden
#12 Winniepooh 16 år siden
#13 wimmie 16 år siden
Gran Torino
Spiderman 2 og 3
The Matrix 2 og 3
Og også lidt Indy 4. Jeg synes slet ikke filmen var dårlig og den havde også den fede Indy stemning, men den var ikke så god som forventet...men nu er jeg også kæmpe Indy-fan og havde skyhøje forventninger.
#14 Locke 16 år siden
Derfor:
Indiana Jones 4
Black Dahlia
X-Men 3
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#15 BN 16 år siden
No Country for Old Men
There Will Be Blood
Iron Man
Million Dollar Baby
The Hours
#16 Herrguth 16 år siden
Jeg havde læst så meget om den herinde, den havde vundet Oscars og havde gode anmeldelser. Men da jeg så endelig fik den set, sad jeg tilbage og følte mig ret skuffet...
Af andre film, der har skuffet mig fælt, kan jeg nævne:
The Happening (Shyamalan havde lavet rigtig gode, gode og OK film, og så kom denne her! Pyha en stinker... Traileren er til gengæld rigtig god!)
Fantastic Four (skidt skidt skidt! Og opfølgeren så ellers ud til at blive bedre, men ak nej...)
Cursed (Wes Craven, Christina Ricci, Varulve... Hvordan kunne det gå galt?)
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (de 2 første film kunne jeg godt lide, men den nye var bare kedelig og intetsigende)
#17 Benway 16 år siden
Tideland - Dræbende kedelig Gilliam-katastrofe.
The Black Dahlia - Bogen er ellers fremragende, men filmen så absolut på det jævne.
Quantum of Solace - Svag og dårligt klippet opfølger til den ellers bedste Bond-film i årevis.
Fantastic Four 1+2 - Elskede tegneserien som knægt, men filmene ligner nærmest parodier.
Che - Usmagelig propaganda. Troede Soderberg var hævet over den slags - det var han ikke.
Battle of Red Cliff - Flot, men ufattelig ensformig.
#18 filmz-Bruce 16 år siden
Che er jeg først gået igang med. Motorcycle Diaries har givet mig en god ballast, fed film og jeg er meget spændt på, hvad jeg får ud af Che ovenpå denne.
Sunshine havde jeg også store forventninger til, men den faldt også pænt fladt til jorden.
#19 filmz-jonasgr 16 år siden
The Last King of Scotland var jeg heller ikke synderlig imponeret af.
'Cause I'm evil"
#20 Benway 16 år siden