#99 - det er jo heller ikke sikker, han mener alle er direkte dårlige, men mange af dem har været superanmeldt og hypede, og hvis man forventer en 5-6/6 film, og så kun ser den som 3/6 f.eks., som bliver man også skuffet...f.eks. ligesom mig og There Will Be Blood
Indy 4 - av, mit hjerte - George Lucas, vil du godt snart stoppe dine flip ? Starwars prequel 1 + 2 - George Lucas, vil du godt snart stoppe dine flip ? AVP- aaaaargh AVP2 - aaaargh No Country For Old Men - whats the fuzz about There Will Be Blood - whats the fuzz about Doom - men ok ved ikke helt hvad mine forvetninger var, men potentialet var stort, filmen var lort Rejsen til Saturn - sikke noget ukomisk bras
Meget apropos, så tror jeg lige, jeg vil føje følgende film til min liste over skuffelser:
The Usual Suspects (skal gense den snart, men tror ikke, jeg skifter mening) Krystalkraniet (Indy 4) Memento (bortset fra at den er fortalt baglæns, så er der da absolut ikke noget særligt ved den film)
Pirates of Carribean 3 Revolutionary Road De nye far til fire film, undtagen den første Mumien 4 Indy 4 Forbandelsen Ondskabens Hotel (vil ikke have kommentar for den) Vild med Mary (grinede et par gange, men forventede mere) 18 Year Old Virgin (grinede en eller to gange, og så fik jeg kvalme) Nye James Bond film
Listen er lang.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Ondskabens Hotel (vil ikke have kommentar for den)
Det får du alligevel. :-D
Rent håndværksmæssigt er det en fantastisk film, idet Kubrick har skabt en helt enestående fortættet og uhyggelig stemning. Bedre kan det ikke gøres! Måden den er filmet på og lydsiden er simpelthen genial. Dertil kommer at Jack Nicholson er helt i sit es. .... MEN, MEN, MEN ... da
Jack Nicholson henimod slutningen af filmen går amok med en økse, er det bare ikke uhyggeligt mere, men snarere lidt komisk/banalt ... vi får dog en snert af den gode, uhyggelige stemning igen, da kameraet til allersidst zoomer ind på et billede på væggen der viser Jack Nicholson på et gammelt billede fra 1920'erne.
Historien som helhed interesserer mig ikke rigtigt, og da dén for mig er det vigtigste, er det ikke en film, jeg selv ejer eller har.
Rent håndværksmæssigt er det en fantastisk film, idet Kubrick har skabt en helt enestående fortættet og uhyggelig stemning. Bedre kan det ikke gøres! Måden den er filmet på og lydsiden er simpelthen genial. Dertil kommer at Jack Nicholson er helt i sit es. .... MEN, MEN, MEN ... da
Jack Nicholson henimod slutningen af filmen går amok med en økse, er det bare ikke uhyggeligt mere, men snarere lidt komisk/banalt ... vi får dog en snert af den gode, uhyggelige stemning igen, da et billede på væggen viser Jack Nicholson på et gammelt billede fra 1920'erne.
Historien som helhed interesserer mig ikke rigtigt, og da dén for mig er det vigtigste, er det ikke en film, jeg selv ejer eller har.
Det er det i spoileren som jeg mener ødelægger hele filmen.
Pirates of Carribean 3 Revolutionary Road De nye far til fire film, undtagen den første Mumien 4 Indy 4 Forbandelsen Ondskabens Hotel (vil ikke have kommentar for den) Vild med Mary (grinede et par gange, men forventede mere) 18 Year Old Virgin (grinede en eller to gange, og så fik jeg kvalme) Nye James Bond film
Listen er lang.
Glemte lige Brokeback Mountain.
Jeg forstår ikke helt alt den negative omtale af Indy 4, jo første gang jeg så den, vidste jo ikke hvad man kunne forvente, men efter at have set det nogle gange lever den da helt op til hvad man kunne forvente af en Indy film, ok køleskabet var meget overdrevet, men restet er da ok.
#101 Skeloboy 16 år siden
#102 nielsdb 16 år siden
Starwars prequel 1 + 2 - George Lucas, vil du godt snart stoppe dine flip ?
AVP- aaaaargh
AVP2 - aaaargh
No Country For Old Men - whats the fuzz about
There Will Be Blood - whats the fuzz about
Doom - men ok ved ikke helt hvad mine forvetninger var, men potentialet var stort, filmen var lort
Rejsen til Saturn - sikke noget ukomisk bras
#103 BN 16 år siden
The Usual Suspects (skal gense den snart, men tror ikke, jeg skifter mening)
Krystalkraniet (Indy 4)
Memento (bortset fra at den er fortalt baglæns, så er der da absolut ikke noget særligt ved den film)
#104 Nicki52 16 år siden
Revolutionary Road
De nye far til fire film, undtagen den første
Mumien 4
Indy 4
Forbandelsen
Ondskabens Hotel (vil ikke have kommentar for den)
Vild med Mary (grinede et par gange, men forventede mere)
18 Year Old Virgin (grinede en eller to gange, og så fik jeg kvalme)
Nye James Bond film
Listen er lang.
#105 BN 16 år siden
Det får du alligevel. :-D
#106 Nicki52 16 år siden
Det er det i spoileren som jeg mener ødelægger hele filmen.
#107 Nicki52 16 år siden
Glemte lige Brokeback Mountain.
#108 MOVIE1000 16 år siden
#109 mr gaijin 16 år siden
#110 stalker 16 år siden