#41 BN 16 år siden
RasmusFL (40) skrev:L. A. Confidential
#42 MouseMickey 16 år siden
#43 MOVIE1000 16 år siden
#44 PredatorX 16 år siden
bn (29) skrev:Ja, og hvordan kan man blive skuffet over Bourne trilogien og Quantum of Solace?Svar: Fordi man ingen smag har. ;-)
#45 PredatorX 16 år siden
Utyske (37) skrev:#36 -Hvordan kan du blive skuffet over "Max Payne", "Starship Troopers 2", "Resident Evil 2" og "Hitman"? De film havde da "stinker" skrevet med store bogstaver, allerede ved traileren.
#46 BN 16 år siden
PredatorX (44) skrev:Man kan simpelthen ikke tillade sig, ikke at kunne lide den geniale Copland.
#47 BN 16 år siden
PredatorX (44) skrev:bn (29) skrev:Ja, og hvordan kan man blive skuffet over Bourne trilogien og Quantum of Solace?Svar: Fordi man ingen smag har. ;-) Jeg må som en helt usædvanlig ting være komplet enig med dig! Man kan simpelthen ikke tillade sig, ikke at kunne lide den geniale Copland.Jeg vil dog alligevel godt høre hvad MOVIE1000 mente han skulle se da han satte den i, siden den kunne skuffe ham så meget??
#48 PredatorX 16 år siden
bn (47) skrev:PredatorX (44) skrev:bn (29) skrev:Ja, og hvordan kan man blive skuffet over Bourne trilogien og Quantum of Solace?Svar: Fordi man ingen smag har. ;-) Jeg må som en helt usædvanlig ting være komplet enig med dig! Man kan simpelthen ikke tillade sig, ikke at kunne lide den geniale Copland.Jeg vil dog alligevel godt høre hvad MOVIE1000 mente han skulle se da han satte den i, siden den kunne skuffe ham så meget?? Bortset fra det, så har jeg da ikke skrevet: "ingen smag", men derimod: "en anden smag".Ved ikke, om citér-funktionen er gået i HAL-mode. :-D
#49 BN 16 år siden
PredatorX (44) skrev:Jeg må som en helt usædvanlig ting være komplet enig med dig!
#50 BN 16 år siden
PredatorX (48) skrev:Hehehe shhhhhhh! Don't tell anyone;-)
Skriv ny kommentar:
#41 BN 16 år siden
Nooooooooooo !!!!
#42 MouseMickey 16 år siden
Idi i Smotri
Da Vinci Mysteriet
Ocens Twelve
Nattevagten 1994
#43 MOVIE1000 16 år siden
men jeg synes at han holder stilen i begge film.
#44 PredatorX 16 år siden
Jeg må som en helt usædvanlig ting være komplet enig med dig! Man kan simpelthen ikke tillade sig, ikke at kunne lide den geniale Copland.
Jeg vil dog alligevel godt høre hvad MOVIE1000 mente han skulle se da han satte den i, siden den kunne skuffe ham så meget??
#45 PredatorX 16 år siden
enig enig enig
#46 BN 16 år siden
Joh, det kan man nu godt. ... Men jeg forstår tanken. ;-)
#47 BN 16 år siden
Bortset fra det, så har jeg da ikke skrevet: "ingen smag", men derimod: "en anden smag".
Ved ikke, om citér-funktionen er gået i HAL-mode. :-D
#48 PredatorX 16 år siden
Hehehe shhhhhhh! Don't tell anyone;-)
#49 BN 16 år siden
Til de ting vi er enige om, kan lige føjes følgende favoritfilm:
Den sidste mohikaner
En verden udenfor
Ringenes Herre: Eventyret om Ringen
Star Wars Episode IV
Terminator 2: Judgment Day
Og 12 Monkeys og Tilbage til fremtiden-trilogien holder jeg også meget af.
Så det kunne være meget værre. hehe
#50 BN 16 år siden
I won't. :-D