I tilfældet Quantum kan man udvide begrebsverdenen til ... GOD smag!
bruce (28) skrev:
(komma) for Nolan har jo komplet ændret universet fra Begins til Dark Knight. Det er muligt (komma), at den sorte knægt nu lever i verden af "i dag", (komma) men jeg havde foretrukket, (komma)
I tilfældet af dine seneste udtalelse ... snobberi og arrogance, samt en smule mobberi!
Store skuffelser for mig har været film som: X-Files: I Want To Believe Knowing Superman Returns Slumdog Millionaire (what the fuck was all the fuzz 'bout!?) Public Enemies (ikke dårlig, men havde meget høje forventninger) The Love Guru
Hvordan kan du blive skuffet over "Max Payne", "Starship Troopers 2", "Resident Evil 2" og "Hitman"? De film havde da "stinker" skrevet med store bogstaver, allerede ved traileren.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Man kan godt glæde sig til en film inden man overhovedet er nået til en trailer. Bare da man har hørt nyheden om at den kommer og man tænker, det kunne blive en ok film.
De film jeg nævner var jeg allerede stået af ved traileren, men har har jo set dem alligevel i sidste ende :)
Heart of Glass Eastern Promises og A History of Violence Lady in the water Rio Bravo The Happening Mala Noche L. A. Confidential Solyaris Stalker The Maltese Falcon The Usual Suspects
Kæmpe skuffelser
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
#31 filmz-Narniabæver 16 år siden
#32 tranberg 16 år siden
I tilfældet af dine seneste udtalelse ... snobberi og arrogance, samt en smule mobberi!
Store skuffelser for mig har været film som:
X-Files: I Want To Believe
Knowing
Superman Returns
Slumdog Millionaire (what the fuck was all the fuzz 'bout!?)
Public Enemies (ikke dårlig, men havde meget høje forventninger)
The Love Guru
#33 filmz-Bruce 16 år siden
Verden er dejlig mangfoldig. Ironi er også en mulighed.
#34 BN 16 år siden
Nu er jeg ikke typen, der kunne finde på at klage over dit indlæg, men alligevel vil jeg sige:
#35 filmz-Bruce 16 år siden
#36 Bohemian 16 år siden
Max Payne ( absolut den kedeligste film længe, utroligt jeg så den færdig)
Alexander ( Kan dårligt huske den nu, men den var også ret kedelig)
Starship Troopers 2 ( Var allerede skuffet da jeg så den første trailer) MEGET SKUFFET
Resident Evil 2 Apocalypse ( Jeg kan godt lide den første film, en guilty pleasure! 2'eren glemmer vi bare)
Hitman (En Hitman filmatisering var en ret interessant ide, det var filmen ikke..gyys)
#37 filmz-Utyske 16 år siden
Hvordan kan du blive skuffet over "Max Payne", "Starship Troopers 2", "Resident Evil 2" og "Hitman"? De film havde da "stinker" skrevet med store bogstaver, allerede ved traileren.
#38 Skeloboy 16 år siden
Star Wars 1-3...
There Will Be Blood(synes den er god, men havde forventet meget, meget mere)
Capote
3:10 To Yuma
Det er, hvad jeg lige kan komme frem til af nyere film
Af ældre film:
Aguirre, The Wrath of God
8½
Bad Day At Black Rock
The Passenger
men jeg har en ide om, at alle vil jeg synes mere om ved andet gennemsyn
#39 Bohemian 16 år siden
Man kan godt glæde sig til en film inden man overhovedet er nået til en trailer.
Bare da man har hørt nyheden om at den kommer og man tænker, det kunne blive en ok film.
De film jeg nævner var jeg allerede stået af ved traileren, men har har jo set dem alligevel i sidste ende :)
#40 RasmusFL 16 år siden
Eastern Promises og A History of Violence
Lady in the water
Rio Bravo
The Happening
Mala Noche
L. A. Confidential
Solyaris
Stalker
The Maltese Falcon
The Usual Suspects
Kæmpe skuffelser