"One Mans Trash another Mans Treasure" ... well det er sjovt med smag - hvad nogen er helt oppe og ringe over får andre til at falde i søvn. Derfor er det altid sjovt med disse tråde, for de viser virkelig vores forskellige smag og spændende filmmediet er - Uanset alder :)
The Dark Knight blev jeg småskuffet over. Jeg er enig med Bruce i at, Nolan skulle have holdt fast i det gotiske element fra Batman Begins, som fungerede.
#44 havde regnet med en politimand som sprænger ting i luften inden han spørger;P lidt ligsom hans anden film Cobra.
Okay, så istedet for en rigtig dårlig b-film blev du skuffet over et rigtig fedt drama, med et sindsygt fedt cast, hvor Sly måske spiller sit livs rolle?
#64 - en af mine favoritter. Netop dens tempo er fed, man har virkelig tid til at tænke historien igennem. Og så er den dejlig dystopisk....jeg skal se den igen(igen igen osv.) i dag...i Final Cut-udgaven, bliver det...
Glemte helt Rumrejsen 2001...havde virkelig gode forventninger til den, men fandt den umådelig kedelig. Bevares, historien er interessant osv...
#61 MOVIE1000 16 år siden
lidt ligsom hans anden film Cobra.
#62 Takfornu 16 år siden
#63 RasmusFL 16 år siden
#64 filmz-Is 16 år siden
#65 sluppermand 16 år siden
#64 Fordi folk har forskellige holdninger :)
#66 MOVIE1000 16 år siden
#67 PredatorX 16 år siden
Okay, så istedet for en rigtig dårlig b-film blev du skuffet over et rigtig fedt drama, med et sindsygt fedt cast, hvor Sly måske spiller sit livs rolle?
Fair nok:-D
#68 Skeloboy 16 år siden
Glemte helt Rumrejsen 2001...havde virkelig gode forventninger til den, men fandt den umådelig kedelig. Bevares, historien er interessant osv...
#69 filmz-Mollse 16 år siden
L.A. Confidential
The Maltese Falcon
The Usual Suspects
There will Be blood.
How ?!?!
#70 BN 16 år siden
Hvad angår 'There Will Be Blood', så er her en begrundelse:
http://filmens-verden.blogspot.com/2009/06/anmelde...