#1 Af amerikanske film er Nolan's "The Following" er klart anbefalesværdig, men du bør give asiatiske film en chance. Chan Wook Park's hævntrilogi, "Sympathy for Mr. Vengence", "Oldboy" og "Sympathy for Lady Vengence" bør du give dig i kast med, hvis du er en sucker for twists i slutningen.
#31 Jeg syns nu egentlig det var en oki film efter jeg læste lidt om hva meningen egentlig var med det, men imens jeg så den fattede jeg heller ik en skid af hva det hele gik ud på!
Troede Deja Vu vat seriøst ringe, men kan da være man skal give den en chance så...
Ellers er der nævnt mange udmærkede film i denne tråd, og når The Prestige er nævnt, skal Illusionisten vil også nævnes(som er bedre, IMO).
Men der er jo også altid Lost Highway og Mulholland Drive, men de falder måske nok lidt udenfor.
I samme stil som Butterfly Effect, kan The I Inside også nævnes. Og s¨er der jo også Cronenbergs Existenz, og Den Sjette Sans, The Others, og sidst men ikke mindst, Infernal Affairs og The Departed.
#37, mangler Lady Vengeance, er den i samme klasse, som de andre?
#31 The Insider 18 år siden
#32 filmz-DocDoom 18 år siden
#33 filt 18 år siden
#34 filmz-DocDoom 18 år siden
#35 PredatorX 18 år siden
Det hele startede med Ripley. Hun skulle ikke have været med...
Hehehe kan kun være enig. Den er godt nok skidt. På en meget prætentiøs måde.
#36 dvjik 18 år siden
American Psycho
Slutningen er lidt langt ude.
#37 dolphinfriendly 18 år siden
#38 filmz-Bartman 18 år siden
Jeg syns nu egentlig det var en oki film efter jeg læste lidt om hva meningen egentlig var med det, men imens jeg så den fattede jeg heller ik en skid af hva det hele gik ud på!
#39 Skeloboy 18 år siden
Ellers er der nævnt mange udmærkede film i denne tråd, og når The Prestige er nævnt, skal Illusionisten vil også nævnes(som er bedre, IMO).
Men der er jo også altid Lost Highway og Mulholland Drive, men de falder måske nok lidt udenfor.
I samme stil som Butterfly Effect, kan The I Inside også nævnes. Og s¨er der jo også Cronenbergs Existenz, og Den Sjette Sans, The Others, og sidst men ikke mindst, Infernal Affairs og The Departed.
#37, mangler Lady Vengeance, er den i samme klasse, som de andre?
#40 dolphinfriendly 18 år siden