#6 Ha, griner, at du kender den serie Rasmus. Den er helt kanon.
26. juli kommer verdens bedste dokumentarfilm "The Thin Blue Line" omsider på dvd, så jeg har ikke noget at brokke mig over denne gang :) Jo, forresten. Stanley Kubricks "Fear and Desire" og "Seafarers". Hvorfor må vi ikke se dem? Er der én som tilfældigvis har dem på vhs???
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Jeg er helt med på "Ace in the Hole" - bidende medie kritik af Wilder dog en fiakso da den kom ud i sin tid - mærkligt den ikke er kommet på DVD endnu.
#13 Fuldstændig! Få har gjort det som Wilder og sluppet godt afsted med det :) Med alle de klassikere som ryger på markedet fra Universal, Fox og Warner i øjeblikket, så er det kun et spørgsmål om tid :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
men den er jo ude på dvd altså filmen desvære kun med directors cut som, så også er den eneste jeg har set, ja vi mangler en med begge udgave på, og kommentar spor, og timevis af xtra matriale, nåja og en minature model af en Spinner 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Vil også gerne slå en streg for nogle danske LE... ikke nødvendigvis af danske film, men mener at det kunne være fedt med nogle rigtig limited danish editions..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#11 chuck 20 år siden
26. juli kommer verdens bedste dokumentarfilm "The Thin Blue Line" omsider på dvd, så jeg har ikke noget at brokke mig over denne gang :) Jo, forresten. Stanley Kubricks "Fear and Desire" og "Seafarers". Hvorfor må vi ikke se dem? Er der én som tilfældigvis har dem på vhs???
#12 pulse83 20 år siden
#13 jessup 20 år siden
#14 filmz-Bruce 20 år siden
#15 filmz-yoshimura 20 år siden
#16 elwood 20 år siden
men den er jo ude på dvd altså filmen desvære kun med directors cut som, så også er den eneste jeg har set, ja vi mangler en med begge udgave på, og kommentar spor, og timevis af xtra matriale, nåja og en minature model af en Spinner 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 filmz-Munk 20 år siden
- Steve Carell
#18 filmz-WSTE_M 20 år siden
#16 Problemet er jo at den rigtige Directors Cut IKKE er udgivet på DVD, så lad os starte med at ønske alle tre cuts!
En tre disk mat sort tin digipak med kun titlen "Blade Runner" skrevet i rødt på forsiden. mmmm....
descend on us all this day, and for evermore.
#19 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 filmz-WSTE_M 20 år siden
http://www.brmovie.com/
descend on us all this day, and for evermore.