Dario Argento´s Four flies on grey velvet Blade Runner Twin peaks season 2 Lost highway jeg vil sku have den film med et 5.1 eller DTS lydspor The Burning suveræn splatter som kun kan fåes med ringe billedkvalitet
Argh! Der dummede jeg mig da grænseløst. Ikke sidde og spille tre borde poker, og læse filmz samtidigt. Havde jeg læst linien efter kunne jeg også se min fejl, nåede bare at se Argento, og så var jeg helt væk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ikke lige en film, men jeg ville gerne se Disneys juleshow "Fra alle os til alle jer" på DVD. Jeg når næsten aldrig at få den set juleaften og den vhs kopi jeg har er efterhånden rigtig mange år gammel.
Jeg kunne godt bruge serien The Adventures Of Brisco County Jr. på DVD. Men siden man ikke kan nosse sig sammen til at opfylde mine og mange andres ønsker, må jeg jo ty til ulovligheder - eller, jeg overvejer det ihvertfald ;).
#21 rubkick 20 år siden
if...
if...
Så er det sagt!
#22 zombieman 20 år siden
Blade Runner
Twin peaks season 2
Lost highway jeg vil sku have den film med et 5.1 eller DTS lydspor
The Burning suveræn splatter som kun kan fåes med ringe billedkvalitet
#23 dyg 20 år siden
#24 JannikAnd 20 år siden
Jeg tror ikke han har fået den nogen steder. Dette er tråden om film der mangler på DVD-markedet. Men jeg kunne tage fejl.
#25 dyg 20 år siden
#26 filmz-WSTE_M 20 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#27 Scherlund 20 år siden
#28 filmz-Munk 20 år siden
Lyder ikke dumt.. evt. kunne man jo fylde nogle flere små klip på.. ved at det ikke er de samme klip der bliver brugt i alle lande!
- Steve Carell
#29 Popeye 20 år siden
#30 filmz-herskegut 20 år siden
Lige hvad jeg tænkte da jeg læste tråden :)
Jeg må nok erkende at jeg har skafte mig Brisco i ulovlig ;-) men jeg kunne ikke vente længere og den kan jo ikke skaffes på andre måder.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.